Isnin, 8 Oktober 2012

PENCERAHAN DARI PEMBACA - ANAK NAK BERANCUK PAKAI DUIT KERAJAAN





KOMENTAR TUKAR TIUB
kita terus membaca
kes bayi dibuang
kes bayi mati
kes bayi dicampak

sampai bila?
Bayi dibuang merata-rata sebab tak ada duit nak kahwin. Maklumlah ibubapa sekarang mahu jemput 100,000 orang ke majlis kenduri kahwin anak perempuan. Selepas itu mahu pula buat jamuan di hotel 5 stars atau 6 stars. Jadi siapa yang nak dipersalahkan?


 Bayi dibuang merata-rata di Malaysia salah siapa? 

3 orang/organasisasi yang paling bersalah di Malaysia yang mengakibatkan bayi yang tak bersalah dibunuh: (1) JAIS/JAWI/JAKIM/Mufti - sebab mengharamkan/tidak menggalakkan penggunaan kondom.

 (2) Hassan Ali sebab terlalu sibuk dengan isu murtad sehingga terlalai menjaga umat Islam daripada membuang dan membunuh bayi. 

(3) Ali Rustam sebab dia buat satu trend yang menyebabkan semua ibubapa di Malaysia mahu buat kenduri jemput 100,000 orang dan lepas itu jemput 1000 orang ke majlis makan malam di hotel 5/6 stars. Jadi bila tak ada duit nak kahwin dan sperma atau air mani nak pancut keluar, terpaksalah melakukan persetubuhan tanpa berkahwin. 9 bulan kemudian bila mengandung, si lelaki & on GUNAKAN KONDOM KALAU TAK NAK BUANG BAYI MERATA-RATA

BERHIMPUN DI STADIUM KELANA JAYA
SABTU 13 OKTOBER 2012 
JAM 4:00 PETANG
MENUNTUT JANJI 8 TUNTUTAN
BERSIH ROCKS

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

1. agama digunakan untuk kaut duit. nak kawin, kene pi kursus dengan alasan mahu orang yang nak berancuk, berancuk mengikut sunnah.

2. nak lagi full marks for sunnah yang paling afdhal adalah berancuk dengan anak dara yg pipi kemerah-merahan berusia 11 tahun. kemdian pancut dalam-dalam jangan pakai kondom sebab pancut dalam lagi best berbanding pakai kondom! agama digunakan demi kepuasan nafsu dengan mencipta sesuatu yang jauh dari kebenaran.

3. "Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?"
- Epicurus

4. Dalam kitab arab yang sangat bodoh seperti buku kanak-kanak tadika (hujan turun dari langit, bla bla bla, ikan dalam lautan, burung-burung berterbangan etc) mengatakan "tidak diciptakan sesuatupun sia-sia" dan "carilah kesalahan di dalam kitab bodoh" itu. Nah, ini kesalahan mudah untuk kita semua fikirkan.

"Kalau betul dalm kitab itu tidak ada kesalahan, kenapakah nyamuk dari segi sains mengatakan nyamuk adalah sesuatu yang sia-sia dan tidak diperlukan bahkan bahaya untuk semua jenis organisma?

Dengar sini bodoh-bodoh yang percaya pada lelaki arab yang tidak reti menjaga pelirnya tetapi menyuruh orang lain jaga pelir,

"Don't you know there ain't no devil, it's just god when he's drunk."
-- Tom Waits

didi kota belud berkata...

udah udahlah cerita amput amput turrrr.......pengantin pun dah pecah dara seminggu dah.......entah dara ke idak kan...?...udah udahlah....kang mata hitam jadi putih..dio yang sodap.....

sheikhalfarisi berkata...

kpd malaon x dak nama 8 okt 2012 3:13 ptg, hang ni sah bukan pengikut nabi isa as atau mana2 ugama lain

awat hang ni bangang sangat, kenapa hang tengok dr sudut sains sj. cuba hang pandang dr sudut ekonomi, kalau x da nyamuk peniaga yg menjual ( ridsect, shelltox, fumakila , cap ikan mas etc. ) x laku. bila ada nyamuk baru ubat nyamuk depa boleh jual.

***ni nak bg tau kat hang kalau dah bangang jgn bg tau kat org. sendiri2 bodoh makan taik baghal sudah la

Tanpa Nama berkata...

eik...isu kondom lagi????
Eik..ni sapa pulak bengap nak mampos cakap pasal agama...?? Kitab ARAB MANA LAK YANG SANGAT BODOH TU???? CUBA CAKAP KALAU BERANI....?????? ATAU MEMANG DIA NI SPESIS YANG TIDAK BERGUNA???????????

Tanpa Nama berkata...

Kalau tak ada virus...bakteria...tak ada doktor la NGOK.....bahalol taik babi betul????????????

Dunia ini ada balance la...NGOK....bodoh sangat ke?????

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah
badut kurafat berhujah dengan nyamuk nak menghina orang Islam.
Siapa ahli sains yang kata nyamuk tiada manfaat kepada alam?. Ahli sains berpendapat setiap tetap kejadian mempunyai kepentingan kepada persekitaran dan alam ini.

Tentang kahwin budak sepuluh tahun! malas aku nak jawab. Dah seribu tahun lepas, cendiakawan dan sarjana Islam telah menjawabnya. Kalau kau tak ketahui jawapannya, memanglah kau bangang! teramat BANGANG dan BENGONG.

Tanpa Nama berkata...

Kpd pengkomen pertama, gwa xmau komen pasal kebodohan alam sains lu. Gwa sokong pengkomen ke3.

Nama gwa herman. Asal melaka.
Lu bacul lu xletak nama.
Lu takut mati kan?

Tanpa Nama berkata...

kepada hamba tuhan yg atas sekali,
please refer to prof Keith Moore's book of embryology Dan compare dn ayat2 dlm surah mu'minun.ADA banyak lagi ayat2 Quran yg1400 tahun kemudian dibuktikan betul dari pelbagai bidang sains bukan sahaja bidang perubatan malahan oceonography, geology, astronomy Dan bnyk lagi.

Di sesetengah masyarakat, kanak2 perempuam akhil baligh se awal 6 tahun Dan sudah menjadi adult by 11yrs old.jadi persoalan nak berumah tangga tidak timbul Dan itu Hak individu.in UK, kids as young ad 10 are already experimenting with sex so drpd hasilkan bastards yg takde pendidikan better of to kawin Dan dipelihara bawah marital laws.

Soal menggunakan agama utk kepentibgan adalah salah manusia bukan agama.

oh ye, tokoh sains mana yg ckp nyamuk takde guna?
There are studies done to learn about nyamuk unya structure yg ADA guna dlm engineering.ADA research to study kenapa nyamuk immune kepada malaria, dengue DLL...

lastly, just nak share research Oleh seoranf prof Dr jepun ttg ayat Quran yg sebut kulit yg dibakar API neraka akan hangus Dan terus ditukar baru setiap Kali telah membawa kepada kefahaman peruvatan bahawa pain receptors aresituated in the skin.akibatnya, Dr ni Alhamdulillah dah masuk Islam.

please read more...cari ilmu...seperti ayat pertama atau arahan pertama dlm Quran yg Allah suruh...Iqra'!!!


oh ya...condom hukumnya harus...mcm azl' or coitus interuptus....yg tk bg pakai condom are catholic Christians...so y don't u bring that up to the Pope.

peace

Tanpa Nama berkata...

Antara penyakit manusia skrg. Bangang dan bangga mempromosi kebangangan dgn org lain. If you are talking about God ( Allah), He is the greatest. Dia punya sukalah nak buat apa. Yes He is the most arrogant coz He is God!. Kalau dia kene buat baik je then he is not God! He'd be a slave of His own creatures! If He says that you will die tomorrow by way of being murdered horribly, more than anyone cld ever imagine then it's UP TO HIM! You got no right to blame!
Daripada budak2 tu membesar tanpa kenal mak bapak dia siapa, diejek/dihina anak haram tiap2 hari, memberontak kemudian dah besar ikut perangai mak bapak haram dia, lebih baik dia mati, terus confirm masuk syurga! Tau tak apa tu syurga? Kalau syurga pun ko tak percaya, then ko tak payah risau apa2, enjoy dan ko pasti masuk neraka! Chill!