Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 8 Oktober 2012

DI JUMPAI MAMAK PEMBUAT ROTI NAJIB



AKHIRNYA RAKYAT MALAYSIA TAHU  KEDAI MAMAK
YANG MENJUAL ROTI NAJIB
HANYA YANG BELUM JELAS APAKAH
KEDAI INI ALOR STAR ATAU DI PEKAN
KAH KAH KAH

HIMPUNAN  MENUNTUT 8 TUNTUTAN
SABTU JAM 4:00 PETANG
13 OPKTOBER 2012
STADIUM KELANA JAYA

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

eloklatu mahathir...bagi rakyat pulak jadi penasihat petronas...bagi rakyat mewah...biar mahathir anak beranak hidup susah pulak...

Tanpa Nama berkata...

Roti rosmah banyak teloq....
kah...kah...kah...

Tanpa Nama berkata...

handsomenya mamak kutty yg tebar roti canai ni...ada iras mahathir kutty pulak.

sri hartamas

Tanpa Nama berkata...

KAH KAH KAH
APSAL MUKA MAMAK KUTTY TAK HAPPY...PASAL HARGA TELUR DGN TEPUNG NAIK HARGA KE

average joe berkata...

"HANYA YANG BELUM JELAS APAKAH
KEDAI INI ALOR STAR ATAU DI PEKAN"

tt, sebenarnya bukan terhad di aloq staq atau di pekan shj,
sbb kalau kita teliti,
mamak sekor ni mcmana dia pusing kasi tebar itu tepungcanai, mcm tu jugak la merata2 dia pusing keliling 1malaysia, dan mcm tu jugak dia pusing ayatputar jual kelentong dia kat semua rakyat malaysia, dah nak 30thn!
pendeknya, memana dia pusing tu, di situ jugak dia menjual, dan macamana dia pusing tepung roti tu, macamtu jugak dia menjual autar

-average joe-
klakka-la.blogspot: TANYALAH USTAZ, EH HAKIM

Tanpa Nama berkata...

http://3.bp.blogspot.com/_kDLc1YaUeXQ/S7dHFUtccUI/AAAAAAAAEgQ/BiCirtw_I8g/s320/PM+roti+canai.jpg kah kah kah

d berkata...

patutlah sodap...huak tui.....ada lendir lendir bau kepam kepam......air tangan kutty ni...kalau ketagih,jadi bangang pemakannya.......hai..tak habih habih kutty ni nak buat masalah......

didi kota belud berkata...

patutlah sodap...huak tui.....ada lendir lendir bau kepam kepam......air tangan kutty ni...kalau ketagih,jadi bangang pemakannya.......hai..tak habih habih kutty ni nak buat masalah......

Tanpa Nama berkata...

Babi.... Ini betul2 lawak...blum pnah aku negok lawak mcm.... Lawak ni pling power aku pnh tgk.. Sgala lawak kt dunia ni akan kalah.hahahahaha.. Ketawa yg xbleh nk berhenti...