Ahad, 18 November 2012

SATU DUNIA TUNGGU VIDEO MURTAD - RAMAI TAK SABAR TERUS MURTAD






TAK DATANG MUKTAMAR
KERANA PERGI JUMPA 
DOKTOR GIGI DULU
PRU KE 13 PENENTU JATUH BANGUN 

BANGSA MELAYU KATA HASAN ALI– minsider

GEORGE TOWN, 18 Nov — Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) akan menjadi penentu kepada jatuh bangun bangsa Melayu dan umat Islam di negara ini, kata Presiden Jalur Tiga (Jati) Hasan Ali.

Justeru, beliau berkata bagi memastikan agama Islam terus diagungkan, bangsa Melayu terus dimartabatkan dan institusi raja terus diperkasakan, rakyat perlu menolak daripada mengundi calon pakatan pembangkang pada pilihan raya akan datang.

“Pilihan raya kali ini adalah pilihan raya yang menjadi penentu untuk bangsa Melayu, agama Islam di bumi Malaysia.

“Bayangkan tuan-tuan kalau pakatan pembangkang menang kita diberitahu bahawa mereka nak menjadikan Malaysia ini satu republik dan ini kemungkinan akan berlaku kalau saudara mengundi pakatan pembangkang, memenangkan mereka,” katanya pada ceramah perdana di Kampung Suluk, Teluk Kumbar dekat sini malam tadi.

Hasan (gambar) berkata negara memerlukan sokongan daripada rakyat untuk turut serta menggerakkan jentera dalam usaha menggagalkan hasrat pakatan pembangkang menjadikan Malaysia sebagai sebuah negara republik.

Beliau berkata kajian menunjukkan penganjuran ceramah seumpamanya yang berterusan dilihat mampu menyampaikan mesej kepada rakyat sekaligus memberikan impak kepada pola pengundian rakyat pada PRU-13 akan datang.

Dalam perkembangan lain, Hasan mengkritik kepimpinan tertinggi PAS  yang tidak membincangkan isu kenyataan Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) Nurul Izzah Anwar mengenai kebebasan beragama, pada Muktamar Tahunan PAS ke-58.

“...saya sedih dalam Muktamar PAS yang menghimpunkan pimpinan hampir 2,000 perwakilan...sebut tentang DAP, sebut tentang PKR, sebut tentang (nak tawan) Putrajaya tetapi tidak sebut mengenai kenyataan Nurul Izzah...Parti Islam SeMalaysia, apa nak jadi ni?,” katanya. —TIEWNAMA

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... UNTUK PERTAMA KAMI MALAON INI CAKAP BETUL... kah kah kah..

kah kah akh... MUNGKIN KERANA SUMMER CAMP DAH TUTUP.... kah kah kah...

kah kah kah....TAPI YANG JELAS MALAON INI DAH TAKUT.... kah kah kah...

kah kah kah...  TAKUT PADA BANK YANG DATANG MINTA HUTANG.... kah kah kah..

kah kah kah...MEMANG BERTUL PRU13 PILIHAN RAYA PENENTU.... kah kah kah...

kah kah kah... PRU 13 BUKAN MEREBAH KAN MELAYU.... MALAON INI SILAP...kah kah kah kah..

kah kah kah...MEREBAH KAN KETUANAN MELAYU... INI YANG BETUL... kah kah kah..

woit... UNTUK JADIKAN MALAYSIA REPUBLIK?.... kah kah kah...

kah kah kah...TAK SANGKA MALAON INI BANYAK IDEA... kah kah kah...

kah kah kah... IDEA MALAON INI WAJIB DI FIKIRKAN.... kah kah kah...

kah kah kah.... DI JORDAN RAJA YANG MENGAKU KETURUNAN NABI PUN NAK KENA TENDANG....kah kah kah...

kah kah kah.... DI MALAYSIA NI NAK KATAKAN KETURUNAN  RAJA  MELAYU PUN TIDAK... NAK KATA BANJAR PUN TIDAK... JAWA PUN BUKAN.... kah kah kah...

NOTA:
thanks hasan
we will consider your ideas seriously

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... MEMANG TAK SEBUT PASAL NURUL IZZAH.... kah kah kah..

kah kah kah....  KERANA SEMUA ORANG TUNGGU VIDEO MURTAD... kah kah kah..

kah kah kah...KALAU VIDEO MURTAD DAH KELUAR ... BARU BINCANG HAL NURUL IZZAH.... kah kah kah..

NOTA:
video murtad nurul izzah ada tak?
kitab injil solar power apa jadi?


11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

1.keputusan pilihanraya kampus ipta 2012 mempunyai hubungan yang signifikan dengan bakal keputusan pru 13 nanti!!
2.tak gitu TT!!TT tak berani langsung sentuh keputusan pilihanraya kampus 2012!!
3.nampak gayanya majaroti orang muda yang cerdik tak sealiran TT nampaknya no!!pakat-pakat sokong orang macam dr hassan,nasha,zul nordin dll!!boleh meroyan TT kalau aliran macam ni!!

kalbunUMNO berkata...

tt,
Makan nasi dengan gulai serati,
Sedap dan enak ditambah lada
Menjadi Sikurap dibuang parti,
meyalak meroyan bila otak tiada.

Jangan Angkuk & Jangan Sombong berkata...

Mengapa saya murtad?

Saya murtad sebab saya tak nak jadi orang macam Hasan Ali.

Mengapa saya tak suka orang macam Hasan Ali?

Kerana kononnya mereka sahajalah yang betul.

Kerana kononnya mereka sahajalah yang Melayu dan saya bukan Melayu, Anwar Ibrahim bukan Melayu, Nik Aziz bukan Melayu dan Hishamuddin Rais bukan Melayu. Tetapi yang peliknya Mahathir dan Mamak-mamak lain disangkakan Melayu.

Saya bencikan tabiat & perangai macam Hasan Ali kerana kononnya dia sahajalah yang betul. Orang lain semua salah. Dia sahajalah Muslim, pejuang Islam dan orang yang berlainanan pendapat semuanya bukan Muslim dan bukan Islam.

Saya tak nak jadi macam itu kerana saya sedar ada ramai lagi orang yang jauh lebih baik daripada saya walaupun mereka bukan Islam dan bukan Melayu. Ini hakikat hidup yang perlu diterima oleh semua rakyat Malaysia.

Tanpa Nama berkata...

hassan jati ni sibuk nak protect free loader. dia nak jadi free loader ke?

Tanpa Nama berkata...

silap hassan ni... yang lenyap bukan melayu, islam atau malaysia. yg akan lenyap ialah umno.

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah....

Stupid University berkata...

Kami pun dah tak sabar-sabar nak tangkap malaon nie dan rejam dengan batu sampai mampus! Murtad kepala hotak hang! Mana dia video tu? Pelakon dah lari ke?

didi kota belud berkata...

TT...aku baru jer sembuh tekena demamsanlili....ini ko bakar lagi....demam lagi lah aku semula...werkkkk...werkkk...werkkkkk... aku dengar sebut li je..aku muntah......nak klaim mana ubat aku ni TT woi...aku kerja sendiri ni....takanlah ko suruh aku diburiti mr stim untuk wang...tapi....tapi...kalau dia nak apa salahnya...mak pun dah lama gersang duduk rumah 650 kaki persegi niiiii.....nak murtad ke tak nak murtad ke tak nak murtad ke tak......ingat BODOH NAK MURTAD SESENANG JER.....HAILAH HASSAN,HAILAH NORDIN,HAILAH MR STIM....BILA KORANG NI NAK MAMPOSSSSSSSSS....SATU SATUNYA REPUBLIC KAT MALASIA NI...REPUBLIC BRIKFIELD.......ANGAN TAK SUDAH ENKO HASAN...BANYAK HUTANG KERRRRR.......?

Tanpa Nama berkata...

bosan tengok dua ekor beruk ni..rindu gamba mamak taik kucing ketiak busuk penang...badan dah naik sikit nihhh...bila nak boh woiii..boh sedas nak tengok...

Tanpa Nama berkata...

We will consider your idea seriously...we spik inglish

Tanpa Nama berkata...

to ostad asan ali : dari gerombolan pergi ke PAS, dari PAS patah balik ke gerombolan....tahniah ostad kerana para pramugari flight malaysia dan bilboard kiri kanan KLIA telah berciri malaysia sebuah negara Islam

sedutan ceramah ostad di sungai penchala (mana...mana...mana buktinya malaysia ini negara islam tuan2...maneeee!!!cuba tuan2 tengok para pramugarinya, pakaiannya..apa yang mereka hidangkan untuk tuan2 bila menaiki pesawat...white wine,red wain?..bila tuan2 turun...perhatikan....perhatian kiri kanan jalan KLIA...mana ada satu pun papan2 billboard yg mencerminkan negara islam...mana..mana...mana....tiada...tiada tuan2...- sila baca ikut lenggok ostad asan ali)