Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 18 November 2012

MAKIN RAMAI RAKYAT DUNIA TAK MINAT RAJA BUKAN HANYA DI JORDON











MEMANG RAMAI  NAK TENDANG RAJA

ARAB ISLAM
apalah arab islam ni nak tendang raja raja....takder kerje lain ker....?..buatlah kerje buang bayi ker,rogol amah ker,entot bini orang ker,rembat tanah orang kampung ker,bunuh dan bom orang ker,campak orang ikut tingkap ker,mengaku anak dara ker,ulamak bute ker,membazir duit rakyat ker,mengayakan kroni ker,ball out anak ker,berkhalwat ker dan paling utama tulis dalam FB " aku dah penat...mak dah penat jadi KP...."...aper TAK BOLEH KER....AIK...MALAYSIA BOLEH....? on ARAB ISLAM JORDAN MAHU TENDANG RAJA RAJA
didi kota belud
on 11/18/12

MANSUHKAN FREE LOADERS
Saya harap Hishamuddin Rais memulakan GERAKAN MANSUHKAN FREE LOADERS di Malaysia kerana rakyat sudah muak dengan Rajah Gopal yang angkuh dan sombong dan pantang dikritik. Bila dikritik mahu tangkap dan bunuh. on ARAB ISLAM JORDAN MAHU TENDANG RAJA RAJA
Rajah Gajah
on 11/18/12

FREE LOADERS DARI JORDAN
free loader memang patut di singkir on ARAB ISLAM JORDAN MAHU TENDANG RAJA RAJA
Anonymous
on 11/18/12

Nabi sulaiman adalah seorang raja.. on ARAB ISLAM JORDAN MAHU TENDANG RAJA RAJA
Anonymous
on 11/17/12

Bagus. Humbankan je Raja Jordan tu. Bukan ada apa2 peranan pun dlm membela rakyat. Bela Palestin lagilah tidak. on ARAB ISLAM JORDAN MAHU TENDANG RAJA RAJA
Salim Rubayyi' Ali
on 11/17/12

tt, bacalah! bacalah dengan dengan nama Tuhan mu yang mencipta (segalanya). tt, Bacalah! bagaimana sirah dan sejarah tertubuhnya kerajaan beraja di Jordan. on ARAB ISLAM JORDAN MAHU TENDANG RAJA RAJA
kalbunUMNO
on 11/17/12

FAHAM APA ISI QURAN
gua pun lebih kurang orang jordan juga.gua baca dan paham maksud ayat yg TUHAN suruh buat apa.yg selalu cakap gua sesat,ialah org2 yg baca AL-QURAN bahasa arab dengan syair....gua jumpa ayat yg ALLAH sebut buat sesuatu berulang2 tapi tak paham apa yg dibaca...ayat ini utk kita bro,,bukan utk org tak sesat..kah,kah,kah on ARAB ISLAM JORDAN MAHU TENDANG RAJA RAJA
Anonymous
on 11/17/12

gua pun lebih kurang orang jordan juga.gua baca dan paham maksud ayat yg TUHAN suruh buat apa.yg selalu cakap gua sesat,ialah org2 yg baca AL-QURAN bahasa arab dengan syair....gua jumpa ayat yg ALLAH sebut buat sesuatu berulang2 tapi tak paham apa yg dibaca...ayat ini utk kita bro,,bukan utk org tak sesat..kah,kah,kah on ARAB ISLAM JORDAN MAHU TENDANG RAJA RAJA




3 ulasan:

Nahi Freeloader berkata...

Freeloader memang menghabiskan duit rakyat dan duit negara. Jika banyak manfaatnya kepada rakyat, takkan rakyat nak humbankan ke tepi. Sedar-sedarkan diri tu sebelum malaikat maut datang memanggil. Taubat!

Sudin berkata...

Heaven And Hell

The Devil is never a maker

The world is full of kings and queens
Who blind your eyes and steal your dreams
It's heaven and hell.
And they'll tell you black is really white.
(DIO)

WTF.....

Sebuah negara yang gagal.
Melayu terus tengin,bangang,tolol,tak akan maju..selagi di bawah Umno(B)/Bn.

Beza negara pencipta dan pengguna pun tak tahu...!!!
Gerombolan setan Umno(B)/Bn ni lebih selesa dengan kerja merompak dan menyamun daripada kerja membanting tulang mencari rezeki halal.
Asal-usul pun bodoh...!!!
Asalnya menganut ugama hindu pun tak nak mengaku....sudahnya cipta ugama Islam versi melayu bangang.

Bila bab murtad...riuh
Baca perlembagaan negara malas.
Anak-anak berhak tukar ugama yang mereka suka bila cukup umur 18 tahun pun tak tahu ada dalam perlembagaan....bangang...!!!

Siapa yang buat undang-undang ini...?
Tak tahu....?...sah tengin.
Bayangan Tuhan marah konon....!
Pegi mampuslah Umno(B)/Bn bersama bayangan Tuhan......!!!!

Jangan Makan Free Dan Tolong Bayar Cukai! berkata...

Saya berdoa agar suatu hari nanti bila sahaja orang sebut Raja, yang mereka maksudkan ialah nama orang yang berketurunan India iaitu Raja Gopal atau Raja Maniam dan bukannya gelaran yang diberikan kepada cucu cicit lanun-lanun Bugis.