Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 18 November 2012

PENGUMUMAN PENTING UNTUK RAKYAT YANG CINTAKAN KEADILAN





GAMBAR PETANG AHAD

PENGUMUMAN UNTUK SEMUA
kerajaan selangor telah mengumumkan
dalam  masa dua minngu - 14 hari
kepala bana  KAMERAS AES  WAJIB DITURUNKAN

14 hari tinggal 10 hari lagi

rakyat yang cintakan keadilan
rakyat yang cintakan kesucian umat
sila mula perhatikan 
dimanakah kepala bana ini dipasang
agar daklam masa 10 hari kepala bana ini akan dicabut

ini adalah tugas suci
ini ada;ah tugas anak muda
ini adalah tugas mat rempit
ini adalah tugas cikaro

untuk mengenal pasti dimana
letaknya  kepala bana ini

lihat contoh di bawah
ini adalah kerja anak muda di slim river
syabas atas kerja amal makruf yang telah anda lalukan

pembaca tt mengucapkan tahniah!


KEPALA BANA KAMERA AES  
DISUNATKAN SEKALI LAGI
JUSTERU KALAU BENCI KEPALA BANA
 INI TURUN  KE KUALA LUMPUR
PADA 12 JANUARAI

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hahaha..jangan dicabut AES ni..AES ni kan sebahagian daripada "pendidik" yg wajar kita hormati dan sanjungi"..bkn senang nk jd "pendidik" lulusan Universiti Pendidikan Jabatan Pengangkutan Jalan ni..hahaha..

Tanpa Nama berkata...

aes kat selangor tletak di plus highway area kajang mghala sg besi.. sbb aku kn saman kat situ 90 km je apa ke bdh hghway 90 baik jln tu xyh kena tol bengap btl

Tanpa Nama berkata...

plus highway - betul2 kat jejantas simpang ke tol kajang ada satu (90 km/j), jambatan area prtronas sblm simpang ke sri petaling ada satu (80km/j).
Jln kajang pucong - kat area UNITEN ada satu (90km/j), kat depan Shell simpang ke cyberjaya ada satu (80km/j.

lu bole install aes detector kat android lu. apa lu nak gadoh2! sbb tu lu tengok org kaya2 naik merc alpat mcm pelesit tapi tak kena saman sbb org kaya pasang aes detector.

cuba lu tanya lebai google menggunakan android lu.... lu tak akan hampa punya!!

Tanpa Nama berkata...

SATU SATUNYA AES ATAU CCTV KAT HIGHWAY MEX DI KM 11 HINGGA 13 MENUJU PUTRAJAYA...SELAPAS BAYARAN TOL PERTAMA DEKAT BULATAN PANDAN....HATI HATI YER.......