Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 18 November 2012

PERGI MAMPOOOSLAAAAAS - TOK ARAB JUAL AGAMA





WOIT !
PERGI MAPOOS LAAA
 WOIT PERI MAPOOS LAAA
sheikh ke  ... shook ke...
profesor ke... to arab ke
doktoe ke ...bomoh ke
tabib ke... sen seh ke..
fak wa ke fak wee kee
majidil haram ke
masjidil halal ke
semua tak penting
yang penting 
jatuhkan united malays antional organisation

macam macam cara di gunakan
semua nak bodohkan  melayu
jual nama arab
jual nama tuhan
jual nama nabi
pergi mmpooslaasaa

PENTING 1 JUTA TURUN
 



10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

KEREjaan umno bn tu baik ke? tak rasuah ke?

Laknat Allah Kepada Arab Saudi berkata...

Memang betul kata bang Hisham.

Melayu memang bodoh kerana sembah orang Arab.

Tengok apa orang Arab buat kat tempat lahir Rasul Allah. Mereka jadikan perpustakaan.

Rumah Rasul Allah akan diruntuhkan dengan menggunakan bulldozer oleh kerajaan Arab Saudi untuk bina hotel.

Manakala rumah Siti Khadijah, isteri Rasul Allah akan DIJADIKAN TANDAS AWAM!!!!

Mengapa kaum Melayu senyap tidak berani bersuara? Mengapa tidak protes? Mengapa tidak berdemo dan membakar bendera Arab Saudi?

Bayangkan jika bangsa India, Cina, Inggeris, atau Yahudi yang merobohkan rumah Rasul Allah dan menjadikannya jamban untuk berak. Sudah tentu kaum Melayu akan melenting dan Zul Nordin Penjihad Islam akan berjihad & Hasan Ali akan menyuruh orang Melayu berjihad.

Mengapa bila orang kafir buat filem Muhammad, kaum Melayu marah?

Jawaban: Kerana jadi pak turut. Kalau orang Arab marah, maka orang Melayu akan turut marah.

Tetapi yang paling sedih sekali ialah apabila kaumku Melayu tidak berani kata apa-apa apabila rumah baginda Rasul Allah dijadikan tandas awam.

Ini menunjukkan bahawa orang Melayu menyembah orang Arab. Apa Tok Arab buat semua betul.

http://www.majalis.org/blogs/majalisnews/2012/11/01/saudi-arabia-to-raze-prophet-mohammeds-tomb-to-build-larger-mosque/

Tanpa Nama berkata...

Jangan marah tokkkkkk arabb tu bro. Dia bukan tau pon pasal amenu nih!!! kalau dia tau, dia tak akan cakap macam tu broooo!!

Tanpa Nama berkata...

Mcmana tok arab tu x kata mcm tu, puak umno jmpa dia ckp logik ka pas kata umno kafir sedangkan dia org dari golongan aamanu (umno)!

didi kota belud berkata...

aperlah kau TT...memey ler berdosa bersekongkong dengan anjing....lebih lebih lagi anjing yang baik...woiii berdosa woooo...apa anjing makan ko makan...apa anjing minum ko minum...aper anjing kongkong kau kongkong....wooooiii dosa besa wooooo.......takder binatang lain ke....cuba kucing...bersekemiow kan lagi elok....kan sedap bunyi bersekemiow...daripada bersekongkong........ingat satu pessan ku wahai tt.....puki yang hebat adalah puki yang betul betul anak dara....yang mengaku...yang menyamar dan yang berperangai dara...itu bukan hebat namaaya....itu berserkongkong namanya....hahahahahah.......

Jebat Musibat berkata...

Kah kah kahhh..

dia tak kira yang

1 - Hancok Amah Indon.
2 - Hancok Awek Monggolia
3 - Kelentong duit negara berbillion
dan ribuan sebab lain tuh .. .

BAPAK BANYAK DOSA BERBILLION?

Bodoh punya UMNGOK!

Hamdan kacamata berkata...

Dapat Pahala bersekongkol menjatuhkan kerajaan RASUAH

Tanpa Nama berkata...

kerajaan yang baik tidak terlibat dengan pembunuhan altantuya.
Fikir2kan lah tok arab oiiii

Tanpa Nama berkata...

kita tak jatuhkan aih kita ganti dengan kerajaan lebih baik.. Payah kalau takda kerajaan ni.. takan pakcik makcik felda nak buat dasar pi parlimen kot.. So kena ada juga la kerajaan tapi kerajaan yang lebih baik dari sekarang..

p/s:Takda pulak kain rentang masa persidangan UMNO ek.. berdosa membeli undi/ merasuah ahli untuk undi kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

POoodah....
Gua x kesah la lu org2 nak tukar tOpik ape bagai la...
OBJEKtif Utama... Cam mana pon cara nye.. Aku nak United Malays National Organization Tumbang..!
Hahaha....
Buat la ape mcm isu pon...
Gua x kesah...
Sebab aku dah bosan ng UMNO tuuu....
Bosan la.....
Gila kuasa....! Yahh.. Gila kuasa....!
Bagi la chan kat parti lain plak...