Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 28 Disember 2012

MOGOK LAPAR TELAH BERMULA DI DATARAN MERDEKA



PAKAIAN UNTUK
SAMBUTAN TAHUN BARU


BERITA BERGAMBAR
satu kumpulan anak anak muda
telah melancarkan mogok lapar
di dataran merdeka
mereka adalah penyokong setia himpunan hijau
mereka membantah kilang  santau radioaktif lynas
mereka membantah tanah pengerang dirampas
mereka melawan kilang racun bukit koman
mereka menentang  kerosakan alam sekitar

mereka akan mogok lapar sehingga malam tahun baru
warga di sekitar lembah klang
sila datang berikan sokongan

JANGAN LUPA
tahun baru kali ini 
pakai hijau
pakai kuning

JANGAN LUPA
himpunan hijau menyambut tahun baru
di gebeng

JANGAN LUPA
ada sambutan tahun baru di dataran shah alam
semua dijemput datang

PESTA DI TEMPAT LAIN
dimana sahaja menyambut tahun baru
sila pakai kuning atau hijau atau


NOTA:
mogok lapar ini 
dijalankan untuk memanaskan 
lagi himpunan kebangkitan rakyat

--------


4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

woit jeebond...bila hang punya website nak ok..tak bulih masuk dok ada malware...hang tau ke idak?

hehe...sori tt...iklan jap!

Tanpa Nama berkata...

Mohon pak long TT tayang clip ini untuk pencerahan sempena maulud nabi isa....


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=fS9dg85q_B0

Jongos King berkata...

Hairan lah lu dah kaya pun masih nak menumpang kat blogspot gi la beli dot com sendiri. :-) Selamat Tahun Baru #2013

Tanpa Nama berkata...

Mogok lapar ni ikut ajaran agama apa? Agama kaum pagan ker??? Pada komer mogok lapar, kan ker baik kalau komer puasa sunat! Dapat jugak pahala.

(korang ingat kalu korang mogok lapar 3 bulan sekalipun, kak mah suami najibun ambik kisah ker?)