Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 28 Disember 2012

KESAH ISA SAMAD DAN BUDAK ITAM DI HOTEL


PETANG INI
  KOMENTAR TUKAR TIUB
isa samad bekas mb negeri sembilan
habis tergadai negeri sembilan
hinggakan taman bunga seremban
hancur dan lingkup

cukong bernama dr gan
menjadi taiko 
taiko ini lebih penting
dari yam di pertuan besar

najib di tangkap dalam hotel
ketika bersundal dengan budak itam
pegawai agama islam negeri sembilan
datang menangkap
isa samad selamatkan najib
enam orang pegawai majlis agama n9 di berhentikan

pegawai agama ini mengadu pada anwar
anwar ibrahim tahu hal budak itam ini

kemudian
isa samad dibuktikan beli undi
dalam pemilihan parti gerombolan
isa samad disingkir

bila najib razak jadi pm
najib terpaksa bantu isa samad
kalau tidak cerita budak itam akan keluar sekali lagi
maka isa samad dilantik untuk merompak felda
cerita budak itam tutup

NOTA:
siapakah budak itam itu?
kah kah kah


Penafian Isa perlu difahami 'sebaliknya', kata Mazlan

KUALA LUMPUR: Kenyataan Tan Sri Mohd Isa Abdul Samad yang menafikan beliau melobi untuk jawatan pengerusi Koperasi Permodalan Felda (KPF) disifatkan sebagai 'baling batu sembunyi tangan'.

Pengerusi Anak Peneroka Felda Kebangsaan (Anak), Mazlan Aliman berkata, beliau tidak pelik dengan penafian Isa itu malah menganggapnya 'skrip lama' yang digunakan untuk menempatkan diri beliau dalam jawatan tertinggi Felda Global Ventures Holdings Berhad (FGV).

"Sewaktu dia 'promote' FGV, dia juga nafi bahawa dia ada kepentingan. Tapi akhirnya dia yang jadi pengerusi FGV.

"Dia juga kata tidak akan sentuh sedikitpun aset peneroka. Akhirnya dia tubuh syarikat Felda Asset Holdings yang pegang 20% kepentingan peneroka dalam FGV yang dia sendiri jadi pengerusi," kata Mazlan kepada Harakahdaily.

Justeru itu kata Mazlan, penafian oleh Isa itu perlu difahami 'sebaliknya' seperti rekod yang telah berlaku sebelum ini.

Beliau berkata demikian sebagai mengulas penafian Isa yang dilaporkan media hari ini.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


NOTA:
kalau anjing dah makan taik
pasti ianya akan terus makan taik
kalau isa samad telah merasuah
pasti isa samad akan terus merasuah


----------

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

That budak itam is Ziana Zain. hehehehe

Tanpa Nama berkata...

That budak itam is Ziana Zain

Tanpa Nama berkata...

That budak itam is Ziana Zain

Flight Time berkata...

Sekebun cinta Nan berbungaaaaa.....eh eh

zz berkata...

budak itam tu zz si kening terjungkit kot. kah kah kah

Wan Sahabiri berkata...

Mgkin krn mgkritik arak d Langkawi smlm, Kedah x bagi saya brucap d majlis Palestin mlm ni.... DR MAZA.
Kebebasan bersuara yg Pakatan Rakyat laungkan,,.. Hanya utk siapa?...
Peragai melayu... UMNO or PR,, berbeza tapi banyak persamaannya..

Tanpa Nama berkata...

kisah budak hitam bersundal di hotel..
jantan tu pakai apa? budak itam tu pakai apa? katil berkemas rapikah?

Tanpa Nama berkata...

Anjing kalau tak makan taik, bukan anjing namanya. Babi kalau tak menyondol, bukan babi namanya.... Tak gitu bro?

DIDI KOTA BELUD yang sebenar berkata...

lelaki ini yang selalu menyintai........ahh itu adik dio..ini lagu adik dio.eden tengok final bukan sekadar rupo..yang juara eh UCHOP hari tu...eden nengok..bibir bolah atai budak itam eh macam masuk setongah inci ko dalam...tapi dio tak itam dah...putih dah..tt salah ni...tapi ..maso dio tarik lirik lagu dio tu..eden lihat mulut dio...umang aih....kalau takat bosar micropon tu sup sup sui saja ba....patutlah najib suko,,isa tumpang suko..dua dua boleh isblac mail xpdc..satu dapat puki dan satu dapat kuasa....samadiyahuuu...samadiyahuuu...bila kau nak hijrah ke jerico...tak pun baitlehem.....napa apaernya.....?..kau kan yahudi....!