Khamis, 10 Januari 2013

MACAM MACAM DI CUBA - SEMUA GAGAL - SATU JUTA AKAN TURUN




 
 Majlis Peguam didakwa heret pelajar IPT?
KUALA LUMPUR 9 Jan. - Majlis Peguam diminta memberi penjelasan berhubung dakwaan badan itu telah menghasut penuntut fakulti perundangan di institusi pengajian tinggi (IPT) dan ahli-ahlinya untuk menyokong Himpunan Shamsidar pada 12 Januari ini.

Bekas Setiausaha Sulit Anwar Ibrahim, Anuar Shaari berkata, maklumat yang diperoleh mendakwa gerakan itu sedang giat dijalankan oleh Majlis Peguam.

"Saya mendapat maklumat Majlis Peguam telah membuat gerakan mengajak para penuntut fakulti perundangan di semua IPT memberi sokongan kepada Himpunan Shamsidar.

Jangan restui budaya huru-hara
KUALA LUMPUR 9 Jan. - Rakyat berbilang kaum di negara ini diingatkan supaya tidak merestui budaya huru-hara yang cuba dipromosikan pembangkang melalui Himpunan Shamsidar Sabtu ini.

Dalam nada tegas, bekas Naib Pengerusi DAP, Tunku Abdul Aziz Tunku Ibrahim berkata, sekiranya rakyat menyertai juga perhimpunan yang mempunyai matlamat peribadi itu maka mereka boleh disifatkan seperti ‘lembu ditarik hidung’.
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH 

KAH KAH KAH

woit... INI HIMPUNAN APA PULAK INI?..... kah kah kah...

kah kah kah....SAMSIDAR INI  APA?.... kah kah kah...

kah kah akh... ADAKAH INI SAMA DENGAN HIMPUNAN KEBANGKITAN RAKYAT.... kah kah kah.....

kah kiah kah... MEDIA GEROMBOLAN INI DAH TERDESAK... kah kah kah..

kah kah kah..TAKUT MELIHAT 1 JUTA DI JALAN RAYA... kah kah kah..

woit... UBAH NAMA MACAM MACAM...kah kah kah..

woit... LEBIH BAIK BELJAR DEMO DARI SEKARANG..... kah kah kah...

kah kah kah....LEPAS PRU13 INI   SUDAH ILANG KUASA... kah kah kah..

NOTA:
berilah apa nama pun
yang penting satu juta turun

-------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah.. mari kita tengok permainan al-malikul sembab.. die sebenarnya nak samakan shamsidar tu dengan rosmah.. ok xpe.. lepas tu macai umno pun menyalak dengan omokan bahawa #112 sama dengan himpunan shamsidar.. lepas ni pulak, Rosmah VS shamsidar??? team pakatan sure akan listkan skandal Bik mama + emas permata + deepak + mcm2 lg..n akhirnya siapa yang kena?? pastilah najib.. kah kah kah.. malikul sembab tgh syok memandang dari jauh ni.. kah kah kah..

Tanpa Nama berkata...

l juta nk turun?aduh. . . .pengurusan stadium bagi kelulusan hanya 30,000 orang sahaja yang boleh hadir.dah agak dah. . . .mesti ada halangan untuk mengagalkan HKR.puak-puak tu. . . dah takut. . .

DIDI KOTA BELUD yang sebenar berkata...

DUA HARI LAGIIIIIII........DUA HARI LAGI...........JALAN MASUK DEKAT VICTORIA YANG ADA PILI BOMBA TU...AKU DAH BOOKING...AKU DAH LETAK SANTAU...JANGAN DIRIKAN APA APA STRUKTUR KAT SITU....KENAPER...?...AKU NAK JUAL AIR LAH.....!..HEEHHEHHEEHEHEHEHE....

insafdoh67 berkata...

Betoooooool tu. . Peduli sama tuku tolol ni.. Molek doh duk dgn puok umno. Nama apa dok duli jnji turun kl 112 sabtu ni... Bangang punya tuku.. Napok muka jahat doh... Siooooooooot.. Piraaaaaah.. Pui..pui...pui..... Nok muntoh dengor..... Kih.kih.kih..

Tanpa Nama berkata...

x payah jual air la.kita minum air pili bomba jer.hahaha