Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 2 Februari 2013

APA MAKNANYA KENYATAAN INI?



 INI JUGA TANDA 
   NAK RUNTUH

KOMENTAR TUKAR TIUB
apa makna kenyataan ini?
apa pentingnya kenyataaa ini?
apa disebalik kenyataan ini?

kenyataan ini tentang saman
yang dilawan oleh orang ramai

tetapi sebenarnya bukan ini maksud kenyataan ini
kenyataan ini memiliki makna yang amat mendalam

maknanya :
elit politik telah pecah
elit pemerintah telah pecah

ini adalah tanda tanda awal
bahawa rejim ini akan terkubur
semua ini adalah tanda tanda
rejim ini akan dihumbankan

semua ini adalah retak retak awal
yang akan membawa pecah

kenyatan ini sama saperti
bekas jeneral masuk pakatam
bekas ketua polis masuk pas
musa hasan buat kenyatan sanggah hishamudin




NOTA:
jika tipu pilihanraya
kita turun jalan raya



Tarik balik saman AES, pulangkan denda, bekas peguam negara memberitahu Gani Patail





KUALA LUMPUR, 1 Feb — Pejabat Peguam Negara seharusnya menarik kembali semua saman Sistem Penguatkuasaan Automatik (AES) dan memulangkan semula wang saman dibayar oleh pesalah trafik yang didenda kerana 

ORANG JAHAT




NOTA:
bila orang jahat beri amaran
ertinya tak lama lagi
orang jahat ini akan ditangkap
kah kah kah
-----

4 ulasan:

Mat Lendir KgL berkata...

Nak jatuhkan umno macamana bro...
Situa bangka Karpal singh asyik bagi peluru hidup kat umno. Sikit2 keluar kat TV3 suku. Sikit2 keluar kat TV rtm. Kadang2 kita naik menyampah kat karpal singh tu sebab tak mau nak berlebih kurang dengan isu hudud dan kalimah Allah. Dia ingat PR boleh menang ker kalu mulut tu tak tau nak jaga!! Kes undi Dap pun boleh berlaku, ini sibuk nak jaga hal ehwal orang Islam pulak. Pukimak betol..

Aku ingat kalau Karpal ni pandai jaga mulut, dah lama dah UMno tergolek dog, tak payah tunggu pru13 bro!!

Tanpa Nama berkata...

5 cara cegah tipu undi PRU13 :-

1. Beritahu PBB (Bangsa2 Bersatu) supaya jangan iktiraf kerajaan yg menipu pada PRU-13 di Malaysia.

2. Ambil video terhadap pengundi yg keluar drpd pusat undi utk cam muka mereka yg undi beberapa kali. Video mesti ada paparan haribulan dan masa-nya diambil.

3. 5 negeri Pakatan itu, laksanakan hari undi yg beza drpd hari undi PRU-13, supaya susahkan SPR menipu.

4. Setiap rakyat adalah pemantau yg sah. Lapurkan segala penipuan kpd media, Suhakam atau parti Pakatan. Tak guna lapur kpd SPR sebab SPR lah yg memulakan penipuan ini.

5. Beritahu badan hak asasi manusia di Indonesia, Thailand, Bangla, Burma, Pakistan, India dll, supaya cegah rakyat mereka mengundi di Malaysia.

Tanpa Nama berkata...

Bro,komen kt atas tu smua wa bole trima,1 je yg wa arap lu sdar..MUSA HASAN tu anjing,org sruh nyalak dia nyalak la..pastu dia jilat balik tapak tgn 'tuan' dia,jgn la caya sgt 'nyalakkan' itu! Yg bole caya cuma si bapak anjing yg nama HASAN tu je...ada gak pekdahnye,pandai gak wa ngaji muqaddam! Ptut tukar nama dia tu,MUSUH HASAN!

DIDI KOTA BELUD YANG SEBENAR berkata...

ITU TANDANYA HALF PAST SIX TU BERJANGKIT..........HEHEHEHE