Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 2 Februari 2013

PERJUANGAN UNTUK ISLAM RAJA DAN DUIT NAK BAYAR HUTANG BANK



Kerajaan Negeri tidak mampu ambil alih empat syarikat konsensi air di Selangor kata Dr Hasan

KUALA LANGAT, 2 Feb — Bekas exco kerajaan negeri Selangor  Hasan Ali mempersoalkan kemampuan kerajaan negeri itu mengambil alih dan mengurus empat syarikat konsesi air di Selangor.Beliau mendakwa ..

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...AKHIRNYA CERITA TERBUKA... kah kah kah..

kah kah kah...TAK DAPAT DI SOROKKAN LAGI...kah kah kah..

kah kah kah...  TUKANG BERI DUIT... TUKANG BAYAR  HASAN ALI .... kah kah kah..

kah kah kah...SELAMA INI IALAH  TOWKAY SYABAS... kah kah kah..

kah kah kah....TOWKAY SYABAS PASANG HASAN ALI....kah kah kah..

kah kah kah...UNTUK KACAU KERAJAAN SELANGOR...kah kah kah

NOTA:
mari kita memahami  apa  latar semua ini:
hasan ali sebelum zaman reformasi
nak jadi towkay besar
pinjam duit bank
buka summer camp di hulu langat

hasan ali menjadi penjual agama dalam summer camp
hasan ali menjadi peniaga motivasi dalam summer camp

ketika itu anwar dpm
hasan rapat dengan kem pro anwar

kerana dalam kem yang berkuasa
maka banyak jabatan kerjaan  hantar
pegawai untuk di motivasikan oleh hasan ali
untuk melihat hasan ali online sambil menangis dengan allah

bila anwar kena tendang
hasan ali ingat dalam masa
dua minggu anwar boleh jadi pm 
bila madey jatuh hasan ali boleh kenduri kendara

tapi tak jadi
hasan ali masuk pas
hasan ali jadi gedebe pas
bank mula buat kacau
hasan ali rembat duit harakah

bila pru12 berjaya tawan selangor
hasan ali angan angan nak jadi mb
nak buat kerajaan campuran antara
united malays national organisation dengan pas
projek kerajaan perpaduang ini gagal
hasan ali frus menonggeng

masuk towkay syabas
yang selama ini rembat duit rakyat
towkay syabas tahu 
kerajaan selangor nak ambil kembali ayer selangor

lalu towkay syabas gunakan  hasan ali sebagai ajen
towkay syabas  taburkan juga  duit untuk angkatan muda pas 
untuk bawa garis perpaduang
taburkan juga duit untuk pemimpin pas

buktinya : khalid samad naik bengang
bila diketahui bahawa muktamar pas 3 tahun dahulu
di taja oleh towkay ayer selangor

khalid samad dan saari sungip jadi mangsa
mereka di tendang dari kepimpinan pas selangor

ini lah sebenarnya salasilah penjual agama
inilah sebenarnay teromba penjual motivasi

FAKTA SEJARAH 
ketika demo ayer di kuala lumpur
mb selangor dan semua exco selangor 
telah datang turun berdemo

dimana hasan ali?

bila pulang ke SUK
hasan ali telah ditanya oleh eli wong
kenapa tak nampak muka

apa jawab hasan ali
... jam tadi tak dapat masuk kuala lumpur..
kah kah kah
kah kah kah




----

14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bila buku biografi rosmah nak keluar?

Tanpa Nama berkata...

Negeri kaya takan tak mampu ambil alih. Kalau syabas cerdik elok la buat kerja betul2. Kalau tak lambat laun syabas akan lingkup juga seperti mana syarikat air lain.

Syarikat2 kroni ni dalam talian hayat. Kalau PR ambil alih putrajaya nyawa mereka di hujung tanduk tak perform kalu memang kena cantas.

Tanpa Nama berkata...

Mungkin asang alley aqidah ada cita2 nak jadi tokey syabas pulak kot......

Tanpa Nama berkata...

Biar betul ni, tt.

sizzly7761 berkata...

Hassan akidah ni mana boleh pakai! Sebab percayakan fitnah hassan akidah ni la utusan meloya kalah saman dengan anwar! Mahkamah dah hukum utusan ni fitnah dan utusan pula mainkan isu LGBT ni berdasarkan fitnah Hassan akidah. Sekarang tunggu tindakan anwar terhadap hassan pula! Hassan...pergi main jauh-jauh! Jangan menyibuk sebab ngko tak serupa macam yang ngko selalu nasihatkan orang supaya istiqomah, redha...bla bla bla...Blah la lu.

Tanpa Nama berkata...

Tak habis2 lagi mamat bongok ni... naik muntah dengar dia cakap...cuba la semua media tak payah siarkan langsung cerita pasal mamat ni... biarkan dia kering sorang2 dengan kebodohannya..

DIDI KOTA BELUD YANG SEBENAR berkata...

Laaaaaaaaaaaaaa........gitu rupenyer.......Kalau macam tu hassan.....tahniah dan SYABAS LAH AKU UCAPKAN......KAKAKAKAKAKA

yus jambu berkata...

Hassan ali dengan ini mahkamah menjatuhkan hukuman potong tangan dan lidah kerana berbohong dan menerima rasuah dengan tangsn kanan......hehehehe.....makan ngan cebok kang...pakai tangan yang sama leh yerrrr......heheheh....SYABAS HASSAN ALI.....SYABAS

Matrojak berkata...

Terbaek analisis TT, sy percaya krn orang agama sekarang kebanyakannya begini...

Eloknya air di Selangor dimilik negarakan kpd kerajaan Selangor buat macam ekonomi sosialis...

Kalau swasta macam SYABAS adalah sistem kapitalis - nak bayar gaji CEO SYABAS ribu-ribu buat apa?? Itulah sebabnya takrif harga air jadi mahal....

Kalau air Selangor dimilik negarakan, maka tak perlu bayar gaji CEO SYABAS dlm bil air rakyat, rakyat juga yg senang...

Malaysia ini kaya dengan sumber air, taburan hujan yg tinggi sehingga air melimpah banjir...

Namun begitu kenapa rakyat mengalami kes kekurangan air, padahal Malaysia kaya dengan air??

Jawabnya ialah sebab sistem ekonomi kapitalis... kes catuan air baru2 ini adalah kerana monopoli air... bukan kerana Malaysia kekurangan air....

baretta berkata...

Aku tgk muka dia dr sjk jd host forum perdana ehwal islam lagi aku dah meluat sgt2...

Tanpa Nama berkata...

Bro TT,
Itu Ostad Haslin Baharin yg ceramah telo urdu paki pun digaji oleh tokeh air.
Kalu gua tarak silap itu ostad telo urdu paki ahli divan ularmak pas selangor.

Tanpa Nama berkata...

1 je yg wa stuju sgt2 dgn lu bro,tang khalid samad n saari sangap tu,tu la game hasang ali dulu,smua org pas bodo g caya kt c hasang tu,nmpak sgt org pas ni lembab main politik,PAS ni..tolong la cargas n pndai men politik ckit,kalu x pndai..diam n pikir dulu sbelum cakap,nk kata bodo msing2 skolah tinggi!c khalid tu wa nmpak la smart ckit,tp jd mangsa keadaan..wa bkan nk ampu khalid tu,tp khalid ni wa nmpk ikhlas n matured prjuangan politik dia w/pun abg dia c shahir tu umno...tu je boh,ckp byk x gune,tembak x kna,tido x lena..janji...malaysia kita punye!!

Tanpa Nama berkata...

eeiqq..eeajgow ngebook2 phashaal chayam rosh ngaphee!!12:39 t ahgghu jhuntood thengee eghoo

Semua arak halal di rumah mahathir berkata...

S Y A B A S------Syarikat Anak Babi Assan Sial