Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 2 Februari 2013

HIMPUNAN ORANG MUDA - MANA GAMBARNYA?



INI GAMBAR 
SEBAGAI BUKTI


Himpunan Orang Muda Kedah capai matlamat
ALOR SETAR 1 Feb. - Himpunan Orang Muda Kedah selama dua hari yang berakhir hari ini berjaya mencapai matlamat untuk menghimpunkan lebih 50,000 belia di negeri ini bagi menyertai pelbagai aktiviti yang bermanfaat.

Timbalan Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri,  Mukhriz Mahathir berkata, kunjungan  Najib Razak semalam merupakan kemuncak dan daya tarikan utama untuk golongan muda hadir ke Stadium Sultan Abdul Halim di sini.

Katanya, pelbagai acara menarik yang di...


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... ADA 50,000 BELIA DATANG?..... kah kah kah..

kah kah kah...BETUL KE?.... kah kah kah...

kah kah kah...TALK NO USE.. WHERE PIC  PIC PIC .. kah kah kah...

woit.... MI WAN SEE PIC.... kah kah kah...


LIHAT
GAMBAR CONTOH
YANG DI AMBIL
OLEH  AKHBAR CHINA
GUANG MING DAILY


SILA HUBUNGI AKHBAR INI
untuk mengambil gambar
sebagai bukti untuk
dilihat oleh orang ramai
GUANG MING DAILY

Published by:
Sin Chew Media Corporation Bhd

Contact details:
No 19, Jalan Semangat
Petaling Jaya
Selangor 46200
Malaysia

Tel: 60 3 7965 8888
Fax: 60 3 7955 6881
Email: send email



------

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

50 ribu orang datang?? Kepala butoh laaa...

Tanpa Nama berkata...

2000 yang datang ialah manusia biasa termasuk murid skolah. 48 000 yang lain ialah hantu yang tidak dapat dilihat melalui mata kasar. Hanya manusia yang memiliki keupayaan melihat ke alam ghaib sahaja dapat melihat 48000 belia hantu tersebut. Harap maklum.

Tanpa Nama berkata...

Siapa anak muda nak datang dengar kelentong! 50000 ribu atas kertas je...Gambar?! Gambar tak siap lagi kedai gambar tutup sebab ambil gambar guna kamera kodak... tak pakai digital sbb gerombolan ni fikiran mereka ni 30 tahun terkebelakang...kah...kah...kahhh Xkan org muda nak join parti org tua

Tanpa Nama berkata...

Anak mamak ni penipu jugak!

Tanpa Nama berkata...

Me also wan to see the pic. Or you don't finish to edit it - you wan to paste more pipol on the pic... He...I know your trick, kojak! Why don't you paste your pen*s pic on it... Wow, skali gua espik Inglis!

Tanpa Nama berkata...

wehhh TT....dekat markas pas pokok sena lagi ramai la weh.............
UMNGOK no.1 .....

Tanpa Nama berkata...

Hahaha kelentong la. Aku lalu kat situ lepas habis program jem la jugak .tp ala2 jem org KL nak balik rumah lepas office hours.

Tanpa Nama berkata...

Betul la tu 50k! Cube tanye abang jamil & kak mashitah,mesti dorg jawab,pabila org umno brkumpul,maka bersama2 mrk turunlah malaikat dr langit BERJUTA-JUTA banyaknye!so betul la..waima org umno dtg seribu org,campur dgn malaikat...mesti la puluh2 ribu ek!TT jgn la jeles! Aaauuuwwww....i rela jd pelacur kalau darurat you!!!!

didi dimana mana...... berkata...

THE PICTURE IS ADA...BUT UNDER OSA ACT......HAHAHAHAHA....PEMBOHONG WAL PENIPU.......munafik kun........wajib lontar dengan batu.......