Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 25 Mac 2013

SATU LAGI BUKTI PENIPUAN SPR



TIPU PILIHAN RAYA
TURUN
JALAN RAYA
 KOMENTAR  TUKAR TIUB
ini kenyataan husam musa dalam harakah daily
jelas husam tahu penipuan  telah menjatuhkan
kerajaan pas di teranganu pada tahun 2004

projek ini dipanggil projek teranganu
kepala projek ini namanya idris jusuh

idris jusuh telah membawa template ini ke selangor
template ini sedang digunakan di selangor
pengundi selangor akan ditipu

selangor akan jatuh ke tangan gerombolan
dengan cara penipuan

selangor akan jatuh bukan kerana TIDAK ada sokongan
selangor jatuh kerana penipuan

justeru bersedia 
 jika rancangan tipu ini berjaya
maka rakyat tidak ada pilihan 
meliankan turun ke jalan raya

NOTA
husam musa
bukan bawa fitnah
hiusam musa membawa amaran
husam musa menyegar ingatan

ANAK MUDA
BERSEDIA
KE JALAN RAYA



KUALA TERENGGANU: Program 'Gelombang Biru' yang mula diperkenalkan Umno dan Barisan Nasional semasa zaman pemerintahan kerajaan PAS di negeri Terengganu, bukanlah kebangkitan sebenar rakyat.

Menurut Naib Presiden PAS,  Husam Musa , program tersebut sengaja di reka Umno-BN kerana mahu mengaburi mata rakyat daripada 'kerja kotor' memanupulasi daftar pemilih dan mendaftarkan 'pengundi hantu' dari negeri Selangor.

"Dia ambil orang-orang (Umno) Selangor puluh-puluh ribu, dia bawa mari daftar di Terengganu, naik daftar (undi) Terengganu berlipat kali ganda, bila mari pilihan raya tahun 2004.

"Dia mari mengundi di Terengganu, waktu petang balik mengundi di Selangor, SPR khusus untuk Selangor sahaja sambung waktu mengundi sampai pukul tujuh (malam).

"Kerana tu Umno menang di Terengganu, bukan sebab anak Terengganu yang lahir di Terengganu nak tukar kerajaan, (ketika itu) dia start (mula program gelombang biru, konon-kononnya orang (ramai) masuk Umno,"jelas  Husam.

Beliau berkata, program gelombang biru tersebut dibuat supaya kelihatan di seluruh negara bahawa orang-orang Terengganu mahu berubah, pada hal ia tidak berlaku sedemikian.

Datuk Husam berkata demikian ketika menyampaikan ceramah di Hulu Besut baru-baru ini, bagi meraikan seramai 31 orang ahli dan aktivis Umno keluar dari parti itu dan menyerahkan borang permohonan seumur hidup menjad ahli PAS.

Menurutnya, takdir Allah SWT, Idris Jusoh yang menjadi 'dalang' penipuan tersebut telah menerima nasib buruk, dan tidak dilantik Menjadi Menteri Besar walaupun Umno-BN menang pada tahun 2008.
[Gambar - Idris walaupun menafikan, namun kelihatan amat sedih ketika Ahmad said dilantik Menteri Besar selepas PRU-12 tahun 2008]




SATU JEMPUTAN


---------

4 ulasan:

Stupid University berkata...

Bro TT, gua rasa pilihanraya kali ini akan "ditunda" sehingga tahun hadapan. Mesej yang jelas sekarang adalah di DUN NS. Kerajaan masih berkuasa di bawah eksekutif dan kehakiman. Hanya parlimen sahaja terbubar. Najib memang pengecut dan hanya tahu main kotor saja. Kalau firasat gua nie betul, pembangkang kena berhati-hati sebab Ops Lalang ke 2 akan dilancarkan. Badak betina puaka tu akan dijadikan menteri penuh macam Imelda Marcos. Semua nie gua rasa perancangan dia. Perempuan puaka tu tak habis-habis menimpakan musibah dan bala pada kita semua. Gua harap firasat gua nie salah tapi nampaknya semakin hari semakin menjadi. Tapi apa pun, bro TT kena berhati-hati ye.

din palat berkata...

Sebelum PRU2008 mamat artis ni pakai Daihatsu Feroza ulangalik JPN Petaling Jaya tukar alamat anak muda Selangor utk mengundi di Kelantan/Ganu.Lepas PRU2008 mamat bernama Sabri Yunus aka Wan Semail Golok pakai BMW 5Series.
Aku cuma saksi mata.

insafdoh67 berkata...

Kah..kah..kah... Tipu r kalu berani.... Serik doh wei baham bodo... Tipu turun jalanraya. . Ada berani ke tipu... Bn. .. Suwey... Suwey...Suwey... Kih.kih.kih.. PTR. Tentera Rakyat... Hidup Rakyat... Jgn Tipu...

Muhammad Naser Manuty berkata...

ANAK TAUKEY LANCAU :-

Tipu PRU-13 MANDI DARAH....
Kalau tak Percaya mulakan lah....
Nanti baru tahu....O.K..!!!!
Aku nak tengok Apa PAKEDA nak buat....?
Ini bukan kata mencabar.....
Tapi Kenyataan pasti berlaku....
Kita selalu bercakap kehadapan tapi di belakang diri sendiri kita lupa dan tak nampak.....
Bertindak dengan ikut Perasaan memang gah...!!
Sebab ada Kumpulan macam Perangai KELING......
Jangan jadi berani hanya jadi PENDEKAR TAHI KUCING......
Kenal tak MAT INDERA...?