Isnin, 25 Mac 2013

OBESITI IALAH GEMOK MONTOK MACAM ROSMAH MANSOR


INI RUPA ORANG  
GEMOK MONTOK


GEMOK MONTOK


Perdana Menteri ketengah

 mesej gaya hidup sihat

PUTRAJAYA: Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak mengalih tumpuan buat seketika daripada membicarakan soal politik, untuk meluangkan masa bersantai dengan orang ramai di sini, membawa mesej mengenai amalan gaya hidup sihat. »



INI TERJADI PADA SATU KELUARGA

tengahari tadi, lepas makan tengahari berlaukkan sotong goreng dan ikan nyok-nyok kari, jam 1 tengahari, keluargaku bersidai depan TV sementalahan menantikan waktu zohor. Kebetulan anak2ku dua orang sorang lelaki dan sorang perempuan balik bercuti dari universiti tempatan. 

INI SLIM DAN CUN
Tak semena2 aku dan keluargaku ketawa berdekah2 bila tv3suku menayangkan pm dengan kempen senaman dan obesiti. Anak perempuanku merajuk pulak kerana menyangka kami sekeluarga mentertawakannya kerana kebetulan pula dalam keluarga kami dialah yang kelihatan agak gempal dan sedang dalam usaha berdiet.

 Puaslah jugak aku memujuknya dengan mengatakan bahawa kami bukan mentertawakannya, namun alasan itu tidak diterima. Sudahnya, merajuklah anak aku tu. Aku biarkan bini aku setelkan benda ni sebab dia dulu yang memulakan ketawa besar masa pm sebut pasal obesiti. Tak tau la apa alasan yang bini aku bagi kat anak perempuan aku tu sebab petang ni aku nampak anak aku dah ceria balik..... mungkin alasan yang sama seperti yang on NAJIB AKAN CERAIKAN ROSMAH
Publish | Delete | Spam
labukau
at 7:30 PM




SEBUAH BUKU
TULISAN
HISHAMUDDIN RAIS



-------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

aduyaai.. lu tak patut la bro TT, gua tengah berpuasa sebab kena outstation jauh ngan bini gua , lu pulak gi tunjukkan gambor ziana zain tu ! lu memang nak menambah 'terbakar'nya gua ke ? Segamat ngan Ipoh kan nya dekat bro ... 3 minggu penuh penyiksaan

Tanpa Nama berkata...

Pokok kelapa ialah pokok pelbagai guna. Buah kelapa, lagi besor saiznya, lagi banyak ayo nya sebagai penghilang dahaga broo. Ko tak kawin, ko mana la nak tau bro!!

DIDI KOTA BELUD berkata...

Hisaplah syabu kalau nak kurus...boleh jadi sniper....turunkanlah harga minyak kalau nak kurus...boleh tutup petron turrrr.........tumbangkanlah BARISAN kalau nak kurus....boleh beli harga kete murah murah......DAN PALING WAJIB.......KALAU NAK KURUS CEPAT...PI SEDUT TAIK PALAT ROSMAH....TAPI DENGAN IZIN TUAN PUNYA BADAKLAH...OPPSS SILAP...BADAN.....hehehhee...palingbodohpunyapmdiuniverse was here...hehehhhehe