Rabu, 19 Jun 2013

RAKYAT TIDAK ADA PILIHAN




RAKYAT TIDAK ADA PILIHAN
PILIHAN RAYA TIPU
RAKYAT PILIH
JALAN RAYA

KOMENTAR TUKAR TIUB

semua siap sedia
semua siap siaga
semua menunngu detik dan masa
semua mahu mebuat sejarah

Ulama gesa rakyat bangkit tuntut hak, cegah penipuan PRU

KUALA LUMPUR 18 JUN: Pengerusi Sekretariat Himpunan Ulama Rantau Asia (Shura), Ustaz Abdul Ghani Shamsudin berkata, umat Islam tidak boleh membiarkan penipuan tanpa sebarang usaha mencegah, terutamanya melibatkan sistem pilihan raya yang pincang.

Rakyat Sarawak, Sabah diseru hadir Himpunan 22 Jun »

KUALA LUMPUR 19 JUN: Rakyat Sarawak dan Sabah yang menetap di Lembah Kelang diseru hadir beramai-ramai bagi membantah penipuan Suruhanjaya…

Wakil rakyat menang wajib turun – Pengerusi Sekretariat Black 505

Saya bertemu dengan ramai orang dan mereka berkata mahu melihat wakil rakyat Pakatan yang menang mengetuai penentangan penipuan pilihan raya. Wakil rakyat yang menang tidak boleh berdiam diri. Kalau mereka…
Jun 19 2013 /  / Read More »

Pakatan: Himpunan Black 505 tetap di Padang Merbok »

Johari
“Setelah saya tinjau Padang Merbok, tidak ada sebarang kerja-kerja lapangan (naik taraf) seperti kata DBKL sebelum ini. Jadi tidak ada



1,500 AMK Wilayah jadi sukarelawan Black 505 »

logo-amk
"Kami menyeru semua Pacaba (Ejen Undi, Kiraan & Barong) dan sukarelawan Pakatan Rakyat di Wilayah Persekutuan sama-sama hadir ke Padang…
Jun 19 2013 /  / Read More »

SEKALI LAGI 
KITA TURUN
KALI INI SAMPAI SPR  LETAK JAWATAN

--------

3 ulasan:

C++ berkata...

Bhai TT...

DBKL dah buat kerja sial isu Padang Merbuk... Dan persekongkolan ini dijayakan oleh MOM dan McDonald's ...

So... aper kata lu kasi henjut semua orang yang prihatin supaya kita boikot McDonald's ... kita bagi pressure... Hahaha...

Rasanyer mau terbongkang McDonald's kalu semua Cina, Melayu dan India serta lain-lain kaum yang prihatin isu Blackout 505 boikot McDonald's ...

Jom... kasi panas isu nih... sempat lagi kalu kiter warwarkan dalam dua tiga hari nih... hahahaha...

Bukan DBKL Sahaja Cari Nahas...

Tanpa Nama berkata...

pokemak punya barua umno apco laknatullah....sedarlah diri tidak lagi popular berbanding paklah!

negara ni bukan mak bapak hang yg punya,bangsat minoriti ooi...

* minoriti adalah golongan yg seumpama dgn bangla,nepal,kemboja dan vietnam di bumi bertuah ini.jadi, cari makan elok2 dan jgn sampai seluruh rakyat majoriti halau hangpa keluar negara ini bersama zahid hamidi kulup bana

Tanpa Nama berkata...

Sham,

gua ada maklumat, tak tau leh pakai tak leh pakai maklumat gua ni... hahaha. Siang tadi makcik jiran gua bgitau, anak dia sudah pecah lubang, bagitau mak dia (jiran gua la ni), dia dapat bayaran 3rat untuk pergi 'himpunan merbuk' (ni ayat jiran gua, hahaha) payment dah amik half, lagi half amik pas himpun!!

gua tanya jiran gua sapa yang bayar, jiran gua tak amik pot la pulak sapa bayar. dia siap tanya gua, gua dapat payment ribu2 ka sebab gua demonstran veteran! siut! gua cakap kat jiran gua, jgn kata 10sen, kitorang kena kuar $ wat derma kat PR lagi ada! mana ada $ geng2 PR ni. lekeh! kahakahkah bila gua cakap macam tu,jiran gua dah kalut, risau kat anak dia....

masalahnya,jiran gua cakap, anak dia ni bukan penyokong pr tapi geng pekida!! mengundi pun tak, register pun tak! so, apa cer ni? adakah pekida nak wat false flag sabtu ni? hantar geng dia menyamar dengan pakai baju hitam (dah semua pakai baju yang sama, camne nak kenal) dan pas tu wat chaos! pas tu propaganda UBN pun start wat cerita yang penyokong PR adalah musuh negara??

tu budak baru nak naik, camne pulak unsur2 dari SB dan ejen provokatur dari sebelah sana??

berhati - hati la wahai sahabat. jangan tertipu dengan tipu daya syaitan untuk melakukan kacau bilau. stay cool...stay safe....

p/s.. sabtu ni kalau gua jumpa anak makcik jiran gua tu, gua balun siap2.....balun skang tak leh la, bukti takdak..... ngeee.... ( klue* gua dok area ampang/pandan indah)