Sabtu, 1 Jun 2013

TPTJ - SEBUAH BUKU HISHAMUDDIN RAIS



SEBELUM KE JALAN RAYA
sebuah buku 
hishamuddian rais

BUKU  TPTJ INI
isi buku ini
secara jelas 
telah merakam
segala jenis dan bentuk penipuan
yang dirancang oleh spr

ini telah ditulis 2 tahun
lebih awal dari  505

dalam buku ini dinyatakan
secara jelas peranan spr
secara jelas perancangan menipu spr
secara jelas penipuan dakwat
secara jelas tentang teknik lampu padam
secara jelas pembelian pachaba
secara jelas kes borang 14
secara jelas penukaran peti undi
secara jelas teknik undi rosak
secara jelas kemasukan mat indon
secara jelas membuktikan bahawa 240,000 pekerja spr akan mengundi awal untuk menipu
dan dan dan

secara terang peranan idris jusuh
yang kini telah dibayar dengan jawatan timbakan menteri

BUKU  ANALISA DAN TEORI 
buku satebal 400 muka surat ini
boleh dibeli di:

BORDERS BOOKSTORE
KINOKUNIYA
TIMES BOOKSTORE
MPH BOOKSTORE
KEDAI BUKU UNIVERSITI MALAYA
akan sampai ke
POPULAR BOOKSTORE tidak lama lagi

atau
pukul talipon
mister hadi: 019-326-26-78
ronasina: 016-635-36-72

atau e-mail

kutubkhanah112@gmail.com


------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Fuh...ngancam sungguh....cari susah. ..Akhirnya dia dtg sendiri masa blackout 505 melaka....hahaha...yahoooo......mintak autograph bro...

Tanpa Nama berkata...

gua dah beli buku lu ni kat MPH 1U. gua cek dekat computer MPH, mesin tu tulis ada 4 nos lagi tp gua carik tak jumpa. yang lawaknya, sales person kat situ tak bg kerjasama bila gua tanya pasal buku ni, siap soh gua cari sendiri kat seksyen bm, row belakang sekali. gua cari ada dalam 25min, last2 jumpa.rupanya dorang sorok kat belakang timbunan buku lain mcm nak sabotaj je! cm gampang!

ni dah beli, dah baca, nanti gua jumpa, lu kasi otograph la Sham. kot2 nanti gua boleh jual mahal2 kat e-bay bila lu dah mati sok! kahkahkah...

DIDI KOTA BELUD berkata...

Kena gst ke..kalau kena...sorry....hehehehehehhe

Tanpa Nama berkata...

Salam ..

Ok.. aku dah beli..
Cuma nanti bila aku sorong kat lu.
Sila free free kan untuk tandatangan..

Sekian.

Tanpa Nama berkata...

.


.


.



.



.


salam bro..
.



tahniah atas kejayaan anda tulis

buku baru tahun 2013 lagi

semoga bro dapat keluarkan satu

buka setiap tahun !


psa penting

------------

aku minta laluan untuk keluarkan

satu psa penting

yang mungkin menyelesaikan kes

penculikan kanak kanak sekitar

lembah kelang. Semalam anak

angkat jiran ditaman hampir di

culik dik sepasang jantan- china

[muda ] dan melayu [tua]

yang berparkir di sebelah rumah

'target' penculikan-seorang kanak

kanak melayu di dalam kereta toyota

prius C warna hitam. target telah

diajak masok kereta dengan umpan

ice cream. nasib baik si target

yang

bermain dia dalam halaman rumahnya

hanya membaling batu kearah

kereta berjenama dan mahal itu

menyebabkan mereka beredar dari

kawasan itu.


Ada dua insiden yang berlaku

sebelum insiden terbaru itu .

Insiden awal- seorang

pemuda china dalam lingkongan awal

30-an mengekori si target ditepi

jalan terserempak

dengan saya . Dia beredar dengan

kereta proton wira aeroback

berwarna hijau muda


insiden kedua yang berlaku 2/3

bulan lalu . saya bertembung

dengan kereta tersebut terparkir

disebelah rumah target. saya buat u

turn dan kejar kereta tetapi

kereta wira aeroback itu

berjaya lari dari dikejar saya.


kalau ada info tambahan dari

pembaca blog , hubungii polis

sentul -sarjan shahrul [jsj]

03 6259 0093.


Saya pasti insiden penculikan kanak

kanak yang lepas mengikut modus

operandi sama. intipan sebulan

dua sebelum penculikan dek geng

geng dan si penculik anak melayu

terdiri dari si Chai dan melayu

bekerjasama.


sekiian




kkk