Sabtu, 28 September 2013

JAGA JAGA AWAS!



MANGSA
SANTAU RADIO AKTIF

Tumpahan Bahan Radioaktif Di MASkargo LCCT
KUALA LUMPUR: Kebocoran kecil bahan radioaktif berlaku di kawasan simpanan MASkargo di Terminal Penerbangan Tambang Murah (LCCT) pagi Jumaat.
Komander Operasi Balai Bomba dan Penyelamat LCCT, Azmi Saddon berkata kakitangan MASkargo memindahkan sebuah kotak mengandungi bahan radioaktif UN 2916 apabila ia terbalik dan tertumpah bahan tersebut ke lantai.
MANGSA SANTAU
RADIO ALKTIF

AELB sahkan tiada kebocoran bahan radioaktif di KLIA

PUTRAJAYA 27 Sept. - Lembaga Pelesenan Tenaga Atom (AELB) mengesahkan tiada sebarang kebocoran atau kontaminasi berlaku akibat kerosakan bungkusan mengandungi bahan logam radioaktif yang baru tiba di gudang Kuala Lumpur Airport Services (KLAS) Kargo di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), pagi tadi.

Ketua Pengarahnya  Raja Abdul Aziz Raja Adnan berkata, pihaknya mendapat panggilan bahawa terdapat kebocoran bahan tersebut pada pukul 11 pagi oleh pekerja gudang tersebut sebelum bergegas ke tempat kejadian untuk membuat pemeriksaan.
"Hasil pemeriksaan kakitangan kita mendapati terdapat satu daripada empat bungkusan yang baru tiba dari China pecah dan sudah dibungkus dengan plastik.

"Bagaimanapun pemeriksaan rapi menunjukkan tidak sebarang kebocoran dan kontaminasi bahan radioaktif berlaku, malah kawasan berkenaan disahkan selamat," katanya dalam sidang akhbar di pejabatnya di sini hari ini. - MELOYO ONLINE


KAH KAH KAH


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...HANYA SATU SOALAN.... kah kah kah...

kah kah kah..BOLEH  CAYA KE LABON INI?.... kah kah kah..

kah kah kah...CERMIN  PROTON PUN  TAK DAPAT BUAT... kah kah kah..

kah kah akh..NAK SIASAT SANTAU RADIO AKTif?.... kah kah kah


DAYAK BANGUN MELAWAN
AHAD INI
SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal
--------

3 ulasan:

DDKB berkata...

Ini raja ni jangan kan cermin proton......taik hidung pun bolum tontu dio dapat cipta dalam tin sardin......pengampu....takut hilang kerja...dapat kerja membesarkan kebodohan je........

Tanpa Nama berkata...

Bila jiwa dikuasai syaitan. Otak org pon diaorg nak control

Tanpa Nama berkata...

Santau alaf baru. Aku selalu baca google pasal cia mind control.ntah ntah kat malaysia pon ada sbb cam ramai je org kena santau.sapa sgt bomoh santau nak dibandingkan doa kita pada allah