Sabtu, 4 Januari 2014

NAJIB KENA TIBAI LAGI




DARI FACE BOOK


Masa untuk Najib kena perambat daripada jawatan PM dah sampai. Muhyiddin sedang bersiap sedia jadi PM..
Penyokong Umno mahu jatuhkan Najib..masa sudah sampai..kita tengok nanti. Nasib Najib akan jadi macam Pak Lah.


----------

5 ulasan:

Johan berkata...

Kita raayat malaysia sedang bersedeh kerana semua harga barang dan perkhidmatan telah naik.Dan salepas Najib membuat penguguman untok memotong perbelanjaan pegawai kerajaan yang kena naik ekonomi class bila terbang,Najib terbang bersama Rosmah ka Las Vegas untok berparty menyambut tahun baru bersama bintang bintang filem Holywood,Terbang menggunakan Jet Kerajaan untok berpoya .
Dengar kata sabanyak 200 botol Campagne yang di ukir dengan nama Rosmah dihadiahkan kapada tetamu yang hadhir.
Jumlah harga campaign sabanyak US$1.2 juta.

Tak tahu siapa yang bayar belanja nya.Tahun lepas di bayar oleh 1MDB.

Awanama berkata...

Yahoo !!!!!!

Lembu lebih baik jadi pemimpin dari Keldai.....

Kontrekter kain pemidang berkata...

Aku salute najib wei.....pasal dalam banyak2 benda...dia nampak kain pemidang boleh jimatkan bebiliun biliun duit rakyat....kah kah kah....abis la projek membangangkan budak universiti.....dah tak bole buat kain pemidang terpanjang dalam dunia.....kah kah kah...najib betul2 fikir luar kote....ooppps..silap....kotak....kah kah kah...

Pt Sulong berkata...

Jangan diharap la budak Odin tu nak jadi PM. Dulu jadi MB Johor habis tanah kat Gelang Patah jual kpd S'pore.
Kalau Odin jadi PM, rumah urut, rumah merah, rumah kuning, rumah biru, rumah hijau semuaa habiss jual kat pendatang. Rakyat tempatan layak jadi pelanggan ajer. Tak mampu jadi tokey lombong.

Awanama berkata...

takan sembab halang peguam perancis altantuentot masok malaysia......kah...kah....kah......nasib lu lah labi kalau gua naik......kah.....kah......kah..