Ahad, 16 Februari 2014

HARI HARI AKHIR SAEKOR NAJIB




KOMENTAR TUKAR TIUB
adalah mustahil ketika ini
untuk menyingkirkan najib razak
kerana pada ketika ini
najib razxak hanyalah zombie
yang mengikut cakap roamah mansor


KUALA LUMPUR 15 Feb. - Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) 3.0 akan selesai diagihkan kepada kesemua 7.03 juta penerima dalam tempoh 20 hari sahaja berbanding kira-kira empat bulan sebelum ini. Menteri Kewangan...

Pemberian tunai Najib boleh bangkrapkan Malaysia, kata pakar kepada Dr Mahathir

Najib Razak harus menghentikan pemberian tunai kepada golongan berpendapatan rendah...
“Hentikan menjadi Santa Klaus. Duit bukan segala-galanya dan pemberian tunai akan bangkrapkan Perbendaharaan. Cari jalan yang lebih mampan untuk membantu golongan miskin dan merapatkan jurang pendapatan di antara yang miskin dan kaya di kalangan kaum berbeza,” tulis Kadir dalam blognya, The Scribe semalam.

Kadir juga mengatakan, persoalan mengenai perubahan dalam kepimpinan politik sudah dibincangkan dalam siri-siri kedai kopi.
“Dalam satu jamuan makan malam makanan Yemen yang mahal, satu soalan timbul: Jika Mohd Najib letak jawatan (atau dipaksa berbuat demikian), siapa yang boleh menggantikannya?
“Jawapan tidak spontan. Saya terpaksa mengambil masa menggaru kepala sebelum mereka menyebut nama Muhyiddin Mohd Yassin. Ini kerana Muhyiddin sudah menyatakan beliau tidak berminat untuk jawatan itu dan sudah letih,” katanya.

KAH KAH KAH
BIK MAMA
 NAK KE MANA?
KAH KAH KAH


----------

2 ulasan:

Nazrio berkata...

buka kata pakar...ni semua kata-kata kutty tu sendiri, seteLah berborak-boraK dengan daxim Zanuddin, kadeeeer jaseeen, dan kutty...ni cara kLasik mader berdakwah...semua nak Letak atas kepaLa orang Lain...seoLah-oLah dia tu cuma kayu...

Tanpa Nama berkata...

BETUL la kata pakar....mamakutty kan pakar penipu...wkwkakakakakakaka