Selasa, 25 Februari 2014

PUTERI LANDUNGAN BALAK



Taib tak campur tangan urusan Sarawak hanya sandiwara »

zulhaida_suboh_amk_sarawak
KUCHING 24 FEB: Kenyataan Ketua Menteri Sarawak  Abdul Taib Mahmud tidak akan campur tangan dalam pentadbiran negeri selepas…

KUCHING 24 FEB: Kenyataan Ketua Menteri Sarawak  Abdul Taib Mahmud tidak akan campur tangan dalam pentadbiran negeri selepas persaraannya hanya sandiwara.
Timbalan Ketua AMK Sarawak, Zulhaidah Suboh berkata, kenyataan oleh Abdul Taib yang hanya akan menasihati penggantinya seperti dilakukan ratu England kepada Perdana Menterinya tidak boleh dipercayai.
“Ini sandiwara. Kita tidak patut percaya. Sudah pasti selepas menjadi Yang di-Pertua Negeri dia akan lakukan apa yang dia mahu.
“Jika sebelum ini semasa jadi Ketua Negeri pun banyak salah guna kuasa dilakukannya, kita risau selepas dilantik menjadi Yang di-Pertuan Negeri ia jadi lebih teruk,” kata Zulhaidah kepada Keadilandaily.

TUAN PUTERI LINDUNGAN BALAK

KAH KAH KAH
KAH KAH
KAH 

woit... BAGINDA  RATU SARAWAK ... kah kah kah..

kah kah kah... PUTERI LINDUNGAN BALAK... kah kah kah..

kah kah kah... KEBAL DI HUTAN KEBAL DI LAUT... kah kah kah



--------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

terukkk gambar King Elizabeth ni...

Tanpa Nama berkata...

Pembetulan anon 4.20 pm tu bukan King Elizabeth tapi Queen Taib Mahmud the ruler Kingdom of Sarawak.

DIDI KOTA BELUD berkata...

Taibi babi kan babi tua.....babi...lagi tua lagi kuat makan....kuat merekrut babi muda agar menjaga kawasan dengan rapi....heheheehe....kalau terdesak...babi tua ni akan kencing tanah tu dan makan tanah tu ...kalau dia lapar lagi...dia akan muntah isi perut dia sampai lendir....dia makan balik isi perut tu semata mata nak puaskan nafsu makan dia.......babi babi...jangan tembak...ini babi tunggal ni...tunggu dia mandi.....tunggu dia keluarkan rambut bergulung dari mulut dia....dia mandi je...nap rambut tu...boleh buat tangkal untuk mencuri...kebal beb...pukul tak lulut...cara guna....selit rambut tu di kulit bawah kepala pelir....hahahhahaha...kehebatan babi tunggal hanya akan mati kalau pakai bulu runcing berselinder...cucuk tepat tepat kat jantung dia....hehehehe...lepas tu boleh lah babi tu disalai.......hahhahahahaha...aik ke situ pulak aku niiiiii.....

Tanpa Nama berkata...

Setahu aku KM yg nasihat TYT tapi Taib nie blm lagi jadi tyt dah kata TYT yg nasihat KM. Nampak sgt adenan tu boneka, bila le si awg tanah nak kata sokong adenan kah kah kah....tgh buat plan rampasan kuasa ke

Nazrio berkata...

FOTO INi BUKAN SAJA MENCEMAR DYMM QUEEN ELi TAPi JUGA BIKiN HOT KATAK YG SEDANG PENAT MEREDAH KEMARAU PANJANG...AWAS NGKO TT AND CREW BERAHANG ALi Britain AKAN TEROBAK KOMPUTER, TELPON PiNTAR DAN PC KORANG ...AWASSSS...!!