Sabtu, 15 Februari 2014

RAYUAN BANTAHAN PARA GAGALIS



PENGUMUMAN
juri menerima banyak bantahan
tapai adalah di maklumkan
bahawa
senarai juri adalah
muktamad

apsal gambar aku masuk sampai 2 kali? gambar yg sama plak tu

Uhuk uhuk uhuk ": KUTU BAH ari ini haramkan HARI VALENTINE- lagi dilarang lagi syiok sedunia bersatulah kah kah kah"

hahaha ciri-ciri gagalis macam tu lah, mengayat, senyum curi2... mau bercinta aja tak berani. *BURN*

[Admin] harap2 lepas jadi kurator ni dia akan terkeluar dari senarai gagalis sepertimana .cc
haha rilex la. Orang berkenan la tu.

List 2014 dah released, selamat x jumpa pic profile gua..kahkahkah. sedunia bersatulah!

Sebabkan buat line panas letak link FB gua dlm senarai gagalis,stakat ni ada 30 p***mak ntah mana hala yg add gua..

kita buleh persoal kredibiliti juri.siapa pilih juri?.
saya protes penipu. bukti mana?!



PERCUBAAN MERASUAH



isham kita dh deal
kau letak jugak
kah kah kah
tak jadi aku belanja seafood.
hahaha
ciiiis





GAGALIS POSITIF



haha..celakalah TT..
apasal gua dalam senarai gagli lu ni!! ahhahahahahaaa
gagalis*
surat menyurat TIDAK dilayani kah kah kah
dua tahun bai kene..tak aciii
hahahaa
kah kah kah

tunggu je gua upload gambar kawin utk senarai gagalis tahun depan.InsyaAllah bebas merdeka..hahahahah
juri mahui bukti kah kah kah
tunggu sa






Tiada ulasan: