Sabtu, 15 Februari 2014

MUHYIDDIN NAK TIPU LAGI






KOMENTAR TUKAR TIUB
macam macam telah dilakukan
tangkap  peruncit
rampas barangan
letak harga barang

semua ini dibuat untuk
meredakan kemarahan orang ramai terhadap
harga barang yang naik

harga barang naik
kerana subsidi dipotong

 harga minyak dinaikkan
bila harga minyak naik
semua harga barang naik
bila harga barang naik
ertinya gaji turun

kenapa tak naikan gaji?
kenapa tak naikkan upah?

kenapa gaji minima dibekukan?

kalau barang naik harga
naikkan gaji
selesai masalah

LUNDU 14 Feb. -  Muhyiddin Yassin berkata, kerajaan sudah lama mengawal kenaikan harga barang sebelum isu itu diputar-belitkan oleh pembangkang untuk menaikkan kemarahan rakyat terhadap Barisan Nasional...

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...BERAPA KALI NAK BERI TAHU.... kah kah kah..

kah kah kah..RAKYAT BUKAN NAK TANDA HARGA.... kah kah kah..

kah kah kah..RAKYAT BUKAN NAK KAWALAN HARGA... kah kah kah..

woit...SEMUA INI  TIPU.... kah kah kah..

kah kah kah..ORANG RAMAI NAK HARGA MURAH... kah kah kah..

kah kah kah..TAK KAN TAK FAHAM FAHAM.... kah kah kah


SUSUN DEMO 

--------

5 ulasan:

IbnAbdHalim berkata...

"Kerajaan sudah lama kawal harga" ini hanya macai UMNO saja yang caya. Mereka dah dimandomkan minda dan tak boleh berfikirvdiluar kotak. Apa kata KERAjaan semuan betul.Pembangkang hanya buat kacau. Tak ada pembangkang lebih baik. Itulah kata mereka yang berjaya di'bainwash' oleh UMNO.

SYED MAMAK berkata...

Bila Robert Kuok jadi taukeh gula di Malaysia, UMNO kawal harga. Tetapi bila Syed Mokhtar, kroni UMNO rampas kilang gula daripada Robert Kuok, harga gula tidak lagi dikawal kerana UMNO mahu Syed Mokhtar menjadi kaya macam Robert Kuok. Yang peliknya ramai orang Melayu rela membayar lebih walaupun mereka miskin asalkan yang menjadi kaya itu Melayu dan membina surau atau masjid.

MR SAIRIM KING OF DEELIP berkata...

Untungnya jadi rakyat dunia keempat...malaysia...ada PM ......penipu....bakal PM ....penipu...ada ulamak..... penipu...profesor ....penipu....ada wakil tuhan...lagilah penipu downlod dan upload......kenapa kejujuran sudah tidak berharga...tau kenapa....kerana kejujuran ini menyusahkan penipu....sosialis musuh kapital...kominis musuh demokrasi...pr musuh bn...tt musuh penipuan...aku musuh mahathir.....24 jam aku untukkan pada dia dalam makiku...hehehehhe.....nampak bodoh tapi amat berkesan untuk mengesan tipu yang mendatang dari bakal bakal nya.....hahahahhaa...long live PLATO...thank for the republican......download tt..upload patik jangan didelete....hehehehhe

loosemah berkata...

2 hari lepas najib buat promosi turunkan harga beras super special tempatan DARI $24.00 kpd $23.99 utk 10kg... kalau rakyat beli beras 1tan, boleh jimat singgit wooo. Udin tak tau ka berita sensasi cenggini?? OOppss lupa pulak, najib dgn Odin tak sebulu w/pon bini sama saiz.

air gunung berkata...

Mamat mudim neh xdak kjer lain.semua nak dimudimkan.subsidi mudim.guru dimudim.ketua mudim mudim.naper tak mudim diri seniri ajer haaa....silap mudim hancusss.pjg batu dr batang.gagalis ler selamanya...ala2 TT...kah kah kah kah.