Jumaat, 23 Mei 2014

APA ITU BODOH






FACE BOOK

15 hrs 

Saya bukanlah bodoh sangat...Cuma bebal dan dungu?...Kata2 hikmah dr Pak Pandir alaf baru...Pepatah bodoh spt lembu sudah tidak sesuai lg kerana lembu sudah tinggal d kondo....Apakah pepatah bodoh spt Ahmad Maslan sesuai d gunakan?
























KAH KAH KAH

bodoh

ialah penyakit

tanpa kuman

bangang ialah

abang bodoh

bahlul

ialah adik

bodoh

ngok ialah

sepupu bangang

namanya

ahmad mazlan

kah kah kah




--------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sempoi............
awat hang hasan malek sangat...
kenapa ko ahmad maslat sgt....
kah....kah....kah......

kampong lad berkata...

depa ni selain bergaduh & berebut harta rampasan perang, sedang berlumba utk mendapat gelaran maharaja bodoh bedengung.

Nazrio berkata...

abihhhhh....pepatah "seperti hasan maLek" nak Letak mana, penat2 buat medal, penat22 menggondong medal, medal "bodo seperti hasan maLek" tiada berharga Lagi...wOi..!!! betuL ker DAP boLeh menang wOi...!!!biar betuL wOi!!!betuL ker DAP boLeh menang...!!!! pretttttt....!!!prett...pretttttttttttttttttttttttpittttpittttttttttttttttt...!!!!

Tanpa Nama berkata...

Tak ada ka satu ayat quran dan hadis bitau, kalo bodoh piang mcm Ahmsd Maslan dan Zul Bisul ni, boleh dibunuh? Sbb ini penyakit berjangkit tuan TT. Bodoh Ahmad Madlan dan Zul Bisul ni merebak dlm etnik Melayu mcm JE dan selsema burung gitu. Pada ambo..mmg layak je ditanam hidup2 sbb penyakit bodoh tu sudah tenat merebak dlm masyarakat dah..

Tanpa Nama berkata...

Dahulu Hasan Malik, sekarang Ahmad Maslan. Kedua-duanya telah membuktikan bahawa mereka telah tinggalkan otak entak ke mana. Muhuyuddin tidak kurang. Perbuatan mob di Penang dihalalkan. Adakah Three stooges ini yang best dalam UMNO - dilantik menteri.

Unknown berkata...

cantik sungguh susunan ayat tu...TT he he eh....

ady angelcry berkata...

2 x 5 gan hasan malik....otak Tara pakai or iq memang low tahap gabann...bertuahh sape undi menteri2 cap ayam ni........pada datoo ahmad masland tahniah gan statement yang di buat,.habis ditipu pakcik n makcik felda........angelcry