Selasa, 20 Mei 2014

BARU ACAH ACAH



84B

Tiada kenaikan tarif elektrik yang baharu - Mahdzir

KUALA LUMPUR 20 Mei - Kenyataan  Najib  Razak minggu lepas, berhubung justifikasi kerajaan membenarkan kenaikan tariff elektrik, tidak bermaksud akan ada kenaikan baru, kata  Mahdzir Khalid.

"Sewaktu berucap, Najib merujuk pada (kenaikan pada) 1 Januari 2014, iaitu sesuatu yang telah pun berlaku. Dan beliau (Najib) dalam ucapan itu, turut menjelaskan kenapa tarif itu terpaksa dinaikkan.

"Buat masa kini, tiada perbincangan mengenai perancangan untuk menaikkan lagi tariff pada masa akan datang," katanya kepada pemberita selepas merasmikan Persidangan Pengagihan Elektrik Asia Tenggara di sini hari ini. - TIEWNAMA


KAH KAH KAH
woit
baru acah acah
nak turun jalan raya
dah kecut teloo
kalau
betul ada sokongan
naikkan laaa
kah kah kah







---------

3 ulasan:

kampong lad berkata...

kita jgn syiok dulu kerana dia kata
'Buat masa kini, tiada perbincangan mengenai perancangan untuk menaikkan lagi tariff pada masa akan datang'

depa boleh bincang esok atau minggu depan atau bulan depan.

Tanpa Nama berkata...

sebenarnya memang dah ada plan nak naikkan lagi.. sebab apa? sebab rakyat bodoh dan boleh dicucuk hidung..

lagipun, jika dinaikkan pun, takder sapa berani untuk boikot tak nak bayar bil TNB bulan2..jika rakyat berani tak bayar bil TNB bulan2, memang sah, aku akan bunuh diri serta-merta setelah 3 bulan terbukti keadaan ini boleh berlaku..kahkahkah..

air gunung berkata...

Kao neh memang bughoh wakakakakaak...jgn harap laa berjaya cita2 kao tuh.sini org suka dgn bodo n wish to be bodo melantun2.pilih pon menteri lembu..ni bkn lembu kena cucuk idung lagi.ni lembu mkn ketum..kah kah kah