Jumaat, 18 Julai 2014

MALAYSIA HANTAR BANTUAN UNTUK ZIONIS ISRAEL




KOMENTAR

heboh heboh tentang gaza
hanya heboh heboh

bukti jelas
menunjukan bahawa
malaysia pada bulan ini
telah menghantar batuan
kepada zionis isreal
dalam bentuk minyak kelapa sawit



ini bukti bahawa
wujudnya jaringan zionis di malaysia

kenapa ngo melayu
kenapa ngo islam
kenapa ngo yang heboh dengan gaza
tidak menyuarakan pandangan
tidak menentang bantuan malaysia
terhadap zionis israel




Malaysia munafik, harus mengaku 

berdagang dengan Israel, kata NGO -

Pemimpin Malaysia munafik kerana tidak berani mengaku menjalinkan hubungan dagang dengan Israel melalui penghantaran produk minyak sawit ke Pelabuhan Ashod dan Haifa di negara berkenaan, kata Pengasas Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) Badrul Hisham Shaharin.
Badrul berkata, ketika pemimpin negara mengajak rakyat bersedih, kerajaan Malaysia sendiri menghantar sejumlah besar minyak sawit untuk kegunaan negara berkenaan, malah Malaysia adalah rakan dagang utama Israel.
"Kerajaan hari ini munafik, hipokrit, kita ajak rakyat menderma untuk Palestin, tapi kita hantar kapal besar untuk bantu ekonomi Israel.
"Kitalah punca, kita antara rakan dagangan utama, kalau kita hentikan Israel akan ada masalah," katanya pada sidang media di pejabat ahli Parlimen Lembah Pantai di Kuala Lumpur, hari ini.
Badrul turut menunjukkan bukti penghantaran kapal laut minyak sawit dari Pelabuhan Tanjung Pelepas, Johor ke Pelabuhan Ashod pada 3 Julai lalu.
"Penghantaran minyak sawit itu dijangka sampai 21 Julai depan," katanya yang juga dikenali sebagai Chegubard.

"Tiada apa lagi yang diharapkan, SAMM hanya mengharapkan kerajaan berterus terang kepada rakyat, negara ini sebenarnya pro Israel dari dulu, kini dan selamanya selagi Umno memerintah," katanya.
Badrul berkata, isu kemanusiaan dan peperangan di Palestin juga tidak akan pernah selesai selagi kerajaan Islam munafik seperti Malaysia terus wujud.
"SAMM seluruh negara juga dengan ini sebulat suara mengutuk perbuatan hipokrasi kerajaan Umno, Barisan Nasional (BN), Zionis glokal,” katnaya.
Beliau berkata, Malaysia juga seharusnya berani menyuarakan kebenaran mereka mengadakan hubungan dagang dengan Israel.
"Beritahu rakyat, ya kita berdagang dengan Israel, atas tujuan apa itu tidak mengapa," katanya.
Perdana Menteri  Najib Razak menyampaikan pendirian Malaysia untuk terus menyokong Palestin yang diserang rejim Zionis kepada Presiden Palestin Mahmoud Abbas.
Najib menyuarakan pendirian itu melalui panggilan telefon kepada Mahmoud yang dibuat pada jam 5.55 petang semalam.

"Dalam perbualan itu, saya nyatakan Malaysia merupakan antara negara yang kuat menyokong perjuangan Palestin," kata Najib ketika berucap pada majlis berbuka puasa bersama pemimpin dan rakyat Johor di Pusat Konvensyen Antarabangsa Persada Johor.
"Dalam apa jua keadaan, Malaysia berdiri teguh menyokong perjuangan Palestin sehingga perjuangan mereka selesai," kata Najib.
Najib berkata, sokongan padu terhadap perjuangan rakyat Palestin itu tidak hanya datang daripada seluruh umat Islam tetapi juga daripada pelbagai bangsa dan agama di negara ini.
"Walaupun ada dalam kalangan pemimpin pembangkang yang kata kita patut mempertahankan hak Israel untuk mempertahankan diri tapi bagi kerajaan pimpinan Barisan Nasional, kita tetap mengutamakan hak dan kedaulatan rakyat Palestin," katanya.
Beliau turut menyifatkan serangan Israel sebagai respons tidak seimbang kerana bentuk serangan yang disasarkan kepada mangsa secara khusus dengan menggunakan senjata canggih. – 17 Julai, 2014.

- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/malaysia-munafik-harus-mengaku-berdagang-dengan-israel-kata-ngo#sthash.AWgLsc7q.dpuf

KAH KAH KAH

i rest my case

my lord

kah kah kah

--------

12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

whoaaaa... patutlaa ular..mak madkhalist jilat belakang pemerintah sibuk berfakwa membodohkan orang yg nak boikot produk israel!!

Tanpa Nama berkata...

kalau kita jual minyak sawit kpd yahudi israel kita yg untung.

bodoh. bahlol. kelabu asap.

kalau kita beli barang israel barulah kena kondem.

Tanpa Nama berkata...

hoi annon 4.00 ptg
kalau jual tak apa ?
jangan beli sudah ?
hang nie jenis pelacur...
akan jual burit kpd musuh hang pun...
jgn sembang pasal islam palestine pun...
ada org palestine mai minta duit kat hang ?
ada ?
hang yang dok sibuk sibuk mengaburi mata org ramai...
membantu menjalinkan.kah kah kah
semua.karut marut
ingatlah.zaman.sekarang
semua boleh beli
termasuk prinsip awak tu
jgn nak.pandai buat wayang
bodoh jgn bawa.cerita
kah kah kah
kalau israel baling hang usd 5 juta...
mesti hang jilat kaki israel
inilah yang arab dok buat
bodoh...
kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Hang habak mai la eeee hang...kalau sembang Islam...hang la baguih mamu no...cerito Palastine..hang sembang cam pejuang fisabillilah...cerito pasal Melayu...hang sembang cam bangso Melayu....belakang bilo blk rumah...hang pakat2 sibuk jadi pelacur duit...kuk kayo mkn duit rasuah nk buek apo...lg toruk dari zionis ..pasal dio nk makan sedaro seagamo...tu la penyakit eeeee

Tanpa Nama berkata...

anon 4.45 yg bahlol.

ape ko cakap??

sikit pun aku tak paham.

dulu spm dapat brapa A??

bahasa melayu lulus x??

LOL!!

foo berkata...

annon 4.00 ialah bangsa melayu haprak yg rasa bagus sgt dgn agama dia...palabutuh hang...bodo nk mampos.....

Tanpa Nama berkata...

"kalau mabuk,duduk diang2..jgn main tepi jalang"-UAI ...kikiki betoi ckp kau,kalau kita jual minyak sawit kpd israel zionist kita yg untung ..apa yg untung brader??untung duit ke??..jgn jadi hamba nafsu- duit/kebendaan semata2 sbb nak melayan 'dunia' dan kuasa..tetapi dalam masa yg sama 'keuntungan' ini memakan agama kamu dan hati kamu..saudara seagama kamu dibunuh ditindas sebegitu rupa,bagaimana kamu tergamak membantu perjalanan ekonomi musuh yg menindas saudara seagama kamu dan kanak-kanak yg tdk berdosa..kamu sendiri secara tak langsung telah membantu zionis israel dalam melicinkan proses pergerakkan ekonomi yg menindas ini?..

kalau pemimpin jadi munafik..
jgn kita ikut sekali jadi munafik..

sekurang-kurangnya,
kita dapat mencapai tahap iman apabila kita diri sendiri tidak mengikuti jejak yg Munafik..

aku juga jahil..

tapi kalau mabuk,ada baiknya kita duduk diam-diam.

Mohon sama-sama berdoa dijauhi fitnah akhir zaman.

Amin..

Tanpa Nama berkata...

Anon 4.00 ptg. Hari ini org Melayu sudah tidak berupaya membezakan yg mana benar dgn yg bathil, yang baik dgn jahat. Yang putih dikatakan hitam sebab hati mereka sudah kelabu dan menghampiri hitam. Spt kisah CDM 25, pemilik kenderaan itu yg dipertahankan dan dicerminkan sbg baik. Walhal warga emas berbangsa cina itu yg menunjukan sifat yg mulia, tetapi diketepikan.

Tanpa Nama berkata...

Oostad amno akan berfatwa...hahahaha. Kita nie kutuk yahudi jahat tapi kita ikut sistem yg diaorg buat, kapitalus,sosialis, komunis....yahudi yg buat, kena kencing yahudi dari dulu lagi kah kah kah. Yahudi kata kaum selain dari diaorg ialah lembu.....sapa ikut sistem yahudi, kira lembu le kah kah kah.....

Tanpa Nama berkata...

Kerajaan yang memerintah negara ni ada menteri agama, berapa ramai mufti. Masih diam tak bantah pihak yang celaka dok hantar minyak ke israel?

Tanpa Nama berkata...

Bro...bukat setakat felda je..de lg yg bongok g supply kt israel..ni pencerahan tok semua...cet cek company name mewah group or mewah oil..ni br satu..byk lg company..dorang ni style anta minyak g aingapore dulu..dr singapore anta g israel laknatullah

Tanpa Nama berkata...

cakap tak serupa bikin...
buat demo selepas sembahyang jumaat...
bakar bendera bakar patung...
masuk MC Donald Fuck kena burger satu dan coke satu gelas...
tak ada prinsip punya orang...
cakap rasuah haram..duit taukeh babi pun ambik juga kau orang...
kah kah kah
jangan dok merapu lah...