Ahad, 10 Ogos 2014

BERITA TERKINI






BERITA

 TER NOW

petrang kelmarin khalid ibrahim
telah dibuang dari
parti keadilan rakyat
ertinya khalid tidak
lagi mewakili sesiapa pun

dari sumber dalaman yang dipercayai
berita pembuangan khalid 
telah memuculkan lima pekara:

1- pakatan rakyat TIDAK akan pecah

2 - pandangan presiden pas
terhadap khalid telah berubah
kerana khalid tidak lagi
mewakili apa apa parti

3 - presiden pas tidak lagi
berkeras mempertahankan khalid


4 - wujud satu lagi nama
calon mb selain dari wan azizah

5 - nama  calon ini bukan azmin ali


-----------

15 ulasan:

Awanama berkata...

Hishamudin rais puki mak..hishamudin rais butuh, hishamudin rais gila sex..hishamudin rais sialll..

Awanama berkata...

ANUGERAH TUHAN?....hehehe

Awanama berkata...

TT kau jangan buat suspen.Banyak orang dah tau calon baru.TT terlambat,sebab bangun tidur lambat.Berita terkini dah jadi berita terlasam macam perkasam.

Sahak gagap dah jadi MB tanpa parti.MB cap ayam.kah..kah..kah..

Itulah lain kali jangan kawan dengan mat monggol.Partinya bawa virus ebola.Hanya dengan RM saja dapat penawarnya.Kawan dengan parti tong taik maka Sahak gagap juga terpaksa makan taik!kah..kah..kah..

Awanama berkata...

1.oittt matt!!Pas hanya tak mau wan jijah je bhaii!!apatah lagi nuar brahim!!depa semua dah tau sapa nuar brahimm!!
2.ko takut benar kalau Pass akan keluaq pakatan bhaii!!ko dah sedaq no!!orang islam sokong pakatan kerana ada pas dalam pakatan!!kalau tak dak pas dalam pakatan rakyat!!tinggai puak kapiaq je yang dok melalak dalam pakatan rakyat tuu!!!
3.kah!kah!kah!

Awanama berkata...

Kah kah kah..jangan lupa baca 1 sampai 5 macam baca surat khabar Utusan.

Awanama berkata...

kalau masih degil juga elok exco pkr dan dap undur diri..baru pecah rekod mb tanpa exco ...

Awanama berkata...

Good...good..bravo Khalid. Jangan tinggal tinggal bukit uhud kerana peperangan bersama Khalid Samad oopps...nek Zizah akan bermula. PAS tangguh mensyarat lagi. Buat mesuarat tahun depan. kah..kah..kah

Untuk menghadapi tentera Hisapmuddin Rais gunakan Fekah...mudah je sebab konek Hisapmudin lemah walaupun dituduh Fekah lemah sek.

Hisapmudin umur hampir 70..anak pun tak de. Asik pak cicin je.

Awanama berkata...

P K R , sila tapis betul betul calon yang akan bertanding, supaya tidak membelok, mengkhianati, merasuah, melompat parti, selepas menang dalam pilihanraya.

Calon ada hutang kah? Calon ada DNA Umngok kah? Calon sanggup di beli kah?

Senarai Calon PKR yang telah belot, yang telah khianat ialah :-

1. Zahrain
2. Zulkifli Nordin
3. Tan Wei Su
4. Gobalakrisnan
5. Khalid Ibrahim
6. tak ingat lagi, sila pembaca tolong panjangkan Senarai ini.

yang penting ialah tapis betul betul latar belakang bakal calon.

XUMNO berkata...

6. Selama ni sewa pejabat PKR dan belanja mesyuarat PKR; Khalid yang sumbang dari duit poke beliau. Lepas ni PKR akan samun duit rakyat Selangor untuk bayar sewa pejabat2 PKR dan makan minum semasa mesyuarat parti. Sama macam umno.

7. Sebelum lingkup selepas Pru14 nanti PKR akan memastikan semua kekayaan dan harta rakyat Selangor di manfaat dan di faraidkan di kalangan pemimpin2.Bukankah bapak Umno ajar macam tu semasa tinggal bersama dulu.

Awanama berkata...

Siapa itu khalid ibrahim ?

Apa kah P Ramlee itu MB ????

P Ramlee lebih besar dari MB , malah lebih besar dari Selangor , dan jawatan PM bukan lah lagenda tetapi P Ramlee lebih besar dari Malaysia.

MB hanya lah jawatan dan sesiapa yang hidup kerana jawatan , dia hanya lah ber otak kan kerusi empok sahaja.

Cari lah hutan dan jangan lah kejar Pokok

Awanama berkata...

Kesian Khalid Ibrahim. Dia telah diberi nasihat2 yang tidak berguna olih punahsihat2nya ...Faekah, Raja Idris/Petra, Din Ayam...dan lain2 orang berkepentingan.

Kesian2...legacy Khalid hancor labor..dileburkan olih punahsihat2nya. Khalid sepatutnya berundur atas nasihat/arahan parti dan beliau akan disanjung tinggi olih orang ramai sebagai...'the best MB Sgor has ever had....rightly or wrongly, it doesn't matter.

Awanama berkata...

5: siapa? Rafizi? Atau dari pas?

Awanama berkata...

PR tidak akan berpecah. PAS?

*
**

Awanama berkata...

mampos..........
din ayam.....
tantawi.....
elaun lingkup.....
kah...kah...kah....

Awanama berkata...

Kalu nak yg tulen, amik org pas je.