Ahad, 10 Ogos 2014

LEPAS MEK DOGAL - TESCO PULAK




SYARIKAT ZIONIS ISRAEL
TESCO MILIK ZIONIS 
Boikot McD dah berjaya.. Tesco bermula Ahad.. mungkin ada yg terlepas pandang tentang beberapa lagi syarikat yang menyusahkan umat Malaysia, terutama bangsa Melayu iaitu Court Mammonth dan syarikat perabot terbesar iaitu Ikea. 


Kedua-dua syarikat ini juga dimiliki Yahudi dan berapa banyak wang dari keuntungannya dah disalurkan untuk membantu Zionist di Israel dan bangsa Yahudi di seluruh dunia. Mari kita bersama-sama memboikot kedua-dua syarikat ini dan pastikan ia dilakukan secara serius dan buat macam mana kita buat kat McD.. on KEMPEN ANTI MEK DOGAL DI TERUSKAN
Publish | Delete | Spam

Anonymous
on 8/10/14

-----------

6 ulasan:

Saiful berkata...

Cantik. Tesco mmg mahal pun..kena bohong ngan promo dia sj

Cari makan berkata...

Saya sebagai pekerja di Mekdogal mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan kepada seluruh bani melayu yang menjalankan usaha murni memboikot punca rezeki kami sebagai pekerja kelas bawahan. Vincent Tan selepas ni akan mengumumkan jumlah kerugian yang di alami dan cuba teka apa langkah yang akan di ambil? Apakah dia akan menjual segelintir dari jutaan aset beliau untuk menampung kerugian? Ataupun mintak tolong Najib-kor topup duit? Tidak sama sekali. Langkah yang PASTI akan di ambil adalah mengurangkan gaji pekerja. Terima kasih kepada anda semua kerana telah mewujudkan satu kesempatan terbaik buat golongan atasan untuk terus menzalimi pekerja bawahan seperti kami.

Tanpa Nama berkata...

Fab, Breeze dan Ekonomi Handalan sabun jenama Yahudi. Bagaimana dengan telefon bimbit Samsung dan Nokia.

Saiful berkata...

Moga anda dpt cari kerja len..salahkan mak donel bkn sy yg boikot..ayuh terus boikot..anda pun sama

DIDI KOTA BELUD berkata...

Pasal TESCO.....habis semua peruncit malaysia monyok mcm baru kalah main ARCHER....hahhhaha...bangla dan myanmar pulak hidup...yolah kutip sayur dalam sampah recycle jual baru....padan muka kita sebab ada menteri yahudi....oppps...silap......menteri takder taji......

shany berkata...

Cuba salahkan syarikat induk/perjanjian francais/bayaran royalti/majikan awak yg bersekongkol dengan israel tu.. Rezeki pun Allah yg bagi.. Kalau rezeki kat mcd tu x de, cari je tempat lain bro.. Cuba tawakal rezeki tu dari Allah, jangan sekali meminta2 harap dari manusia.