Sabtu, 31 Oktober 2015

SEMPORNA BANGUN MELAWAN








SEMPORNA

EMPiRE

STRiKES BACK

KOMENTAR
jelas banyak bahagian
parti ketuanan melayu
telah mula bangun melawan
dari tampin ke langkawi
dari paguh ke telok kemang
kini dari sabah 
telah mula bangu melawan
kita tunngu dan lihat





Masa depan parti lebih penting daripada 1MDB, kata Umno Semporna 

Umno Semporna membidas langkah untuk mengambil tindakan disiplin ke atas pemimpin parti hanya kerana membangkitkan isu 1Malaysia Development Berhad (1MDB) dan menegaskan hari ini, masa depan parti adalah lebih penting.
Ahli Jawatankuasa (AJK) Bahagian Semporna melahirkan kekecewaan mereka berhubung khabar angin mengatakan ketua bahagian mereka,  Shafie Apdal, merupakan salah seorang daripada 7 pemimpin yang bakal berdepan tindakan tersebut, selain Timbalan Presiden  Muhyiddin Yassin dan beberapa yang lain.
"Adakah bersuara demi kepentingan rakyat bukan lagi menjadi keutamaan kepada Umno?

"Adakah syarikat 1MDB ini sudah menjadi institusi yang lebih penting, berkuasa dan lebih besar pengaruhnya berbanding parti Umno sehinggakan mana-mana pemimpin yang mengkritik cara pentadbiran dan pengurusan syarikat ini bakal berdepan dengan ancaman digantung, dilucut atau dipecat keahlian mereka.
"Adakah 1MDB ini milik Umno? Adakah dengan menyokong 1MDB ini dapat menguatkan parti?" kata Umno bahagian itu dalam satu kenyataan.

 - See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/masa-depan-parti-lebih-penting-daripada-1mdb-kata-umno-semporna#sthash.BVlRKPNW.dpuf

SEMPORNA

BUKAN 

ROKOK KRETEK

KAH KAH KAH


-------------

3 ulasan:

Usop ali berkata...

bangun ...bangun...bahagian bahagian yang belum bangun tu bangun cepat...pergi mandi dan gosok gigi...ayoh. Umno lagi penting dati 1mdb....hahahahah...tido lagi kah...

Tanpa Nama berkata...

SEMPORNA ADA KONTOL POWER

Mat Bahalol kontol lembik perlu pakai LOHE LOHE saja

Mat Sembab ada POWER MAGIK KONTOL POWER JUGAK

SEMPORNA KONTOL SEMPURNA MAT SEMBAB

Kontol power baru Otak Bijak

Dah bukti Kontol Lembik , Otak Benggap

HIDUP KONTOL !!!!!!!!!!!!

DIDI KOTA BELUD berkata...

Taiklah semporna.pilipin banyak..kawasan pati pati ic ic projek banyak bertakung..ini kawasan pilak.cuba post mortem kawasan ni.kompom 100 ribu penduduk tempatan je yang tulen...yang lain...tulennn bangggg....ngamlah..banding semporna dengan kota belud..aku lebih baik makan taik sama 2 kota belud dari minum beer stell artois dengan semporna..sinilah penganas tanduo dapat air mabuk..semporna takaan sempurna tanpa PATI IC IC PROJEK.