Isnin, 4 Januari 2016

SOSOK MELAYU BERANI








PEJUANG

BANi MELAYU

YANG BERANi

Najib perlu berundur sebelum ahli UMNO hilang hormat – Rushdan

 | January 3, 2016
Najib perlu berundur bagi membolehkan kepimpinan UMNO membaiki kerosakan yang terdapat di dalam parti
PETALING JAYA: Najib  digesa supaya berundur sementara ahli UMNO masih manghormatinya.
Gesaan itu dibuat Ketua UMNO Cawangan Rista Villa Perdana, Rushdan Mohamed, bagi membolehkan kepimpinan UMNO yang ada membaiki kerosakan di dalam parti.
“Jadilah insan yang berjiwa besar dalam erti kata yang sebenar wahai Datuk Seri Najib. Berundurlah sementara kami (ahli UMNO) semua masih ada sedikit rasa hormat pada Najib. Jangan sampai semua ini hilang.
“Berundurlah segera, kami perlukan masa untuk membaiki segala kerosakan yang telah dilakukan (Najib) sebelum PRU 14,” Katanya kepada FMT pada Ahad.
Mengulas lanjut Rushdan berkata, selagi Najib memegang jawatan sebagai Perdana Menteri, lebih banyak kegagalan yang beliau akan lakukan, ditambah pula dengan isu 1Malaysia Development Berhad (1MDB) dan derma RM2.6 bilion yang gagal diselesaikan sehingga sekarang.
Malah katanya, jika Najib tidak meletak jawatan sebelum PRU 14, UMNO akan ditolak secara total oleh rakyat.
“Saya yakin, kalau Najib masih memegang jawatan.UMNO akan ditolak secara total dalam PRU 14. Usahkan mentadbir Putrajaya, silap-silap kerusi Pekan pun melayang.
“Saya percaya masih ada roh perjuangan dalam hati sebahagian kepimpinan UMNO terutamanya ketua-ketua Cawangan UMNO. Ayuhlah bangkitlah, kita kembalikan maruah UMNO yang telah tercemar,” katanya.

KAH KAH KAH
woit
ini sosok hebat
berani lawan bini rosmah
berani tibai bini rosmah
hebat memang hebat
kah kah kah
mana hilangnya yang lain
mengapa senyap
mengapa tak besuara
kah kah kah
ikut sosok ini 
berani buat sejarah

INi SEJARAH


-------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

BILYON BILYON

Jangan tak sedekah

Makan sorang saja mana lah boleh

Semua tu Melayu Melayu nak juga Pau Pau Pau

SONGKOK TINGGI kalau papa tak Pau Pau Pau , tak POWER lah.....

Ada MASYOOOKKKKKKKKK

Tanpa Nama berkata...

Blom datang beg itam.. bising la..

Pak Aji Lebai Sotong pun sanggup tayang pelir depan khalayak kalo2 dapat beg itam.. takat pamerkan kebodohan pun xder masalah.. inikan tunjuk kote kat mak bedah yg sedang cirit..

Agama boleh dijual beli.. timbang kati kilo dan pound pun boleh.. janji jadi duit.. apa guna agama kalo x jadi duit?? Pak Aji bukannya makan free dan rezeki datang melayang dari syurga mcm diterima Maryam AS tiap2 hari...hatta pak aji baca doa dan quran berbuih mulut mcm lembu kunyah sabun sekalipun.. tak akan berlaku..

Pak Aji sudah tua.. pelir tak naik.. jampi dan taruk amoi pun.. blom tentu naik...mak aji gemok gedempol..hancing haring bau badan..blom kira busuk peluh lagi..malah juga berperut boyot dan semakin berkerepot...mana dah nak stim woi...

Ada kawan duit berbillion ni.. barulah berahi sadikit.. bagi nasihat pun.. jadilah.. dapat beg itam lagi..berkepok2 u.. apa nak lagi??? Doa2 pak aji dah x laku daa..