Isnin, 4 Januari 2016

MAKIN RAMAI RAKYAT SOKONG SULTAN








FACE BOOK



Apa salah sultan melaka ini?
Dia makan harta rakyat?
Dia ada skandal bauksit?
Dia ada skandal jual tanah rakyat?
Dia ada rembat dana negara?














----------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sultan

Bangla pon boleh jadi sultan


Indon pon nak jadi sultan

Mamak memang sudah sultan

Ada sesapa suka sedekah kat sultan ke


Mat Bahalol pon nak jadi sultan

Tanpa Nama berkata...

Dengar khabar ada yg akan menuntut tahta sultan di pulau pinang. Katanya mereka adalah warith keturunan sultan yg sah dari 9 keturunan. Diantara cucu cicit sultan pulau pinang yg ada sekarang ialah Sultan Maideen a/l Syed Sultan

Tanpa Nama berkata...

Anak tukang kebun pun boleh jadi SETAN. Sempena jadi SETAN kena la kuat minum air kencing SETAN sampai kojol. Dan sekarang tengah digelakan oleh sekelian SETAN SETAN.. kah kah kah... Sultan Melaka jugak yang Coooooooool.

Tanpa Nama berkata...

dikuwait ada nama restorean "tipu sultan".ada pak arab namanya sultan, diindonesia terutama disumatera ada ramai sultan ataupun pangeran, standardnya ketua kampung je pun.sume ni hanya nama shaja.mrk tak makan duit derma, mrk takda peras hasil peluh penduduk kampung, tapi dimsia, sume ni adalah penguasa2 yg mahu takhta sb mau mkn free.lihat arwah azlan,lihat nazrin..apakah alam buana buta dan ditipu kerana penipuan itu.ataupun alam buana telah dirasuah dgn emas, dgn pisang emas, dgn telur emas.apakah agamawan buta dgn adat istiadat yg bercampur hindu?apakah mufti tidak belajar bahawa raja adalah system zaman byzantime dan bukan islam.agamawan bole mewakili tuhan tp cahaya hati mrk tidak menampakkan gajah didepan mata.