Ahad, 3 April 2016

PERANG TERBUKA DI TERENGGANU




JENG JENG JENG

KRiSIS MAKIN

MEMBESAR

AKAN MELEDAK

DI TERANGANU
MB sedang hitung hari, Ahmad Said menghadap Sultan


KEMAMAN – Adun Kijal, Ahmad Said mendakwa Ahmad Razif Abd Rahman kini sedang menghitung hari untuk diturunkan daripada jawatan menteri besar.

Ahmad berkata, beliau menyampaikan mesej kepada Najib untuk menghadap Sultan Terengganu, Sultan Mizan Zainal Abidin sebaik sahaja tuanku pulang dari luar negara untuk meminta (perkenan) pertukaran menteri besar.

“Jangan sampai tuanku isytihar bubar Dun, (kalau terjadi macam itu) habis lah. Keadaan sekarang Umno kritikal, kalau (dilakukan) pilihan raya habislah (Umno berisiko kalah), jangan main-main.

“Jangan salahkan saya, saya telah beri ruang yang cukup, saya sayangkan Terengganu...apa yang dia (Ahmad Razif) buat semua saya tahu. Tunggu masa saya akan dedahkan, saya akan dedahkan perkara yang besar-besar yang pada saya ia merugikan kerajaan negeri dan rakyat,” katanya menyentuh mengenai sebab beliau menggesa pertukaran menteri besar.

KAH KAH KAH

aweee

keadaan memang

baik aweee

gaduh membesar

teekee menikee

sekap terajee

ikang dan sotong

ado belako

kah kah kah

TERBAIK BEST

------------

Tiada ulasan: