.

Ahad, 3 April 2016

RAJA LAWAK NAIK PANGKAT






KADIR JASiN

BERTANYA

KU Li SEDANG

MAKAN APA?

MAKAN DEDAK?

Peristiwa Penting Akan Berlaku?

Sebelum dan selepas Tengku Razaleigh Hamzah mengikrarkan sokongan beliau kepada Perdana Menteri, (Datuk Seri Mappadulung Daeng Mattimung Karaeng Sanrobone), Mohd Najib Abdul Razak pada 24 Mac, saya telah menerima beberapa mesej “anonymous” melalui blog ini dan sistem pesanan ringkas (SMS).

Kesemuanya dalam bentuk rahsia atau untuk makluman saya sahaja.

Kita tunggu dan tengok apa yang akan berlaku dalam “masa terdekat” itu.

BACA DISINI:
http://kadirjasin.blogspot.my/


APA PERISTWA

PENTING AKAN 

BERLAKU?

KU LI  JADI

TUNKU RAHMAN 

KAH KAH KAH

NAIK PANGKAT

DRI RAJA LAWAK

JADI MAHARAJA

LAGI LAWAK 

KAH KAH KAH

PUTAR ALAM




----------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bebudak dalam GUA mana ada kesah Rakyat miskin papa kedana

Tabung kelapa ada Juta Juta aper

Kiri kanan makan kangkong lah yang BAHALOL

Ada GUA tak nak duduk

GUA GUA semua nya sejuk belaka kan

Macam OMPUTEH jadi nya

Kepala Otak !!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Menunggu hari Anwar jadi PM n Najib Rosmah dbicarakn

Tanpa Nama berkata...

Apa sangat la strategi kuli tu agaknya.

ermmmm...tunggu FBI cekup najib, dia dilantik jadi presiden dumno? Zahid komedi guane? Muhyiddin guane? Kalau itulah strategi kuli.. ermmm lagi 50 thn laa 'calon tetap PM' tu kena tunggu.

Bodoh mcm baghal hahaha.

Tanpa Nama berkata...

Buleh caya ke calon tetap pm tiap tahun tu. Skrip sama je tiap tahun tp xberani pun btanding jd pm.apa nk diharapkan pn ku li tu.kalo dh spesis dedak tu jgnla berharap.elok harapkn maslan jd pm aje lg pueh ati.Kehkehkeh

Tanpa Nama berkata...

Ye ye je tuan tt ulas fbi la mbi la iiii la...buleh caya ke siasatan tu. Ntah2 sudah bincang bwh karpet,last2 sama mcm malaysia bukan siasat tp nk bersih kan nama...jolok bilion2 bersih la nama... Rakyat jugak tanggung hutang... Puihhhhhhh. Aku xda nk harap apa2.... Redha aje la jd rakyat marhaen ini lah nasib nya dimana2 pun

Tanpa Nama berkata...

Selama ini umno apa yang kuli buat, cakap je berdegar2 untuk tunjukkan kononnya dirinya bagus sangat.