Khamis, 4 Ogos 2016

AJEN FBI MASIH BERKELIARAN




PENGARAH OPERASI


Ha ha ha ha ha MONYET MESTI DI KURNIA DARJAH DATOK SERI MONYET boleh ambik tugas MB Ganu gaya macam ini HIDUP MONYET !!!!!!!!! on AJEN FBI?
Anonymous
on 8/3/16



JADI PAPARAZZI
Boleh hire jadi paparazzi kut on AJEN FBI

CURI DUIT MALAYSIA
MO1 curi duit rakyat malaysia. MOnyet curi surat tentera malaysia. Nampak tak persamaan dalam perbezaan di antara 2 ayat di atas? Bila kita sebut tentera, otomatik terbayang kem pertahanan yang sangat terkawal rapi, amat canggih peralatan, sungguh berdisiplin tindak-tanduk dan cukup hebat pertahanan dan persenjataan. 

Malang untuk malaysia, bila sebut tentera, kini otomatik terbayang pencerobohan kem tentera darat di grik oleh beberapa orang amatur2 menaiki pajero lama, ketidakupayaan kapalselam baru berharga billion ringgit milik tentera laut untuk menyelam, ketiadaan tindakbalas segera lagi jitu oleh tentera udara yang hanya bersegera membuat andaian sendiri tanpa penyiasatan dan pengesahan apabila radar mereka mengesan pesawat mh370 melencong jauh dari laluan sebenar. 

Dan nampaknya kini putaran insiden gempar lagi memalukan ini sudah cukup satu pusingan lengkap dan berbalik semula ke kem tentera darat, yang kini diceroboh lagi, bukan naik pajero usang tapi naik pokok, bukan on AJEN FBI?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/4/16



------------

2 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Yang menyelinap masuk kem dan songlap surat tu .. adalah Egen Kapir Amerika yang menyamar sebagai monyet .. kah kah kah. Phooh tokojot boghok sojar kito .. bilo dah tokojut tu alasan bangang akan dikeluarkan. Monyet tu ambik surat biaso jo .. apo monyet tau baco ko.

Tanpa Nama berkata...

Bila MONYET mampu ber fikir gaya MB , ketua MONYET mampu ambil tanggung jawab M.O.1.

Tak prrcaya tengok National Geopgraphic Channel

Malang nya muka M.O.1. tak muncul sama sama MONYET di NGC lah

Tapi ada serasi Abang Adik...