.

Khamis, 4 Ogos 2016

JANGAN BAWA MALAPETAKA




MALAPETAKA
islam lebih banyak membawa malapetaka dari sejahtera atau selamat.org2 agamawan islam mufti2 penuntut2 middle east melahirkan dan membesarkan malapetaka ini.sila buktikan islam itu selamat.andai selamat di akhirat, nape tidak selamat didunia..sila tunjukkan negara2 islam yg selamat, adakah arab saudi, adakah pakistan, adakah indonesia atau adakah negara2 eropah, adakah negara eropah2 lama..

teori dan praktikal kena sama..jgn ckp lebih sudu dari kuah..selamatkah islam wahabi di saudi,selamatkah islam di malaysia sunnah walrasuah wal yapeim wal hudud..selamatkah islam diindonesia yg asal bisa jadi wang atau selamatkan islam dikelantan yg warga diberi ketulan balak..tolong tunjukkan jalan kpd dunia bahawa islam itu selamat dan bukan malapetaka? on LAWAK DARI PELAWAK AGAMA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/3/16




----------

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Woi.. yg selamat adalah nabi2 dan rasul2 serta ahlulbait2. Lu jgn berangan nak selamat. Tunggang tunggik ka.. sodokoh ka..sumer dihumban ke neraka dulu.

Tanpa Nama berkata...

Ko jgn sebarang bro tt... iman diaorg tu sentiasa dibibir, tp telupa pasal tanggung jawab harian... duit masuk tu rezeki, sbb arwah dah pesan, ummno kasi amik, undi simpan utk geng hijau... mmpus kering la nak berubah...

Tanpa Nama berkata...

Kleptokrasi tidak akan martabatkan agama islam, malah akan menempatkan islam dalam zon cemuhan orang islam dan bukan islam.Selagi budaya kleptokrasi tidak dibasmi dalam negara selagi itulah negara akan terdedah dengan malapetaka moral dan agama.

Tanpa Nama berkata...

Woi.. yg selamat adalah nabi2 dan rasul2 serta ahlulbait2. Lu jgn berangan nak selamat. Tunggang tunggik ka.. sodokoh ka..sumer dihumban ke neraka dulu.

Tanpa Nama berkata...

Bila bebudak bahalol dengan gaya saja islamik tapi hati dan nafsu gila kan BENTLEY , maka hancur lah nama baik islam itu sendiri.

Melayu Melayu saja macam ini

Nak jadi OMPUTEH tapi hidung kemek , otak benggap tu sebab pau pau pau sana sini jaja islam pulak tu

Sudah lah melahanat sampai papa kedana miskin lepas tu bagi tau orang luar nak masok campur pulak

Kepala otak !!!!!!

Nak tunggu kiok entah bila , duit dah lah tak ada kalau ada cuti umum seminggu ber kabung jimat jugak duit....

teringat pulak MONYET curi surat soljal... sudah dapat kurnia darjah DATOK SERI ke belom ?????

Ganu tengah susah perlu kepimpinan MONYET pulak

Tanpa Nama berkata...

Skrg dh tk selamat..... perawan malaysia dh di contot oleh bangla.... Nepal tumpang tuii......maymar tunggu episud seterusnya.....Pakistani carpet tiap hari kutip utang....ada byer utang dgn nikmat lazat sedap bersama..... Malaysia melayu jawa melayu bugis melayu petani dh tk selamat.... bugis di Putrajaya jaya pon pilih janda.

Tanpa Nama berkata...

Teori dan praktikal nak kena sama? Pooorah... angan2 tinggi...

Tanpa Nama berkata...

individu2 yg mengaku sebagai ustaz,ulama dan mufti tapi memejamkan mata,memekakkan telinga,membisu suara apabila berhadapan dengan penindasan,penyelewengan,penyalahguna kuasa,rasuah dan jenayah adalah sampah