.

Khamis, 4 Ogos 2016

AMERIKA AKAN REMBAT










INI SATU LAGI

NAK BODEK KE

NAK BERI TAHU

DUNIA YANG

NAJIB TAK ADA

SOKONGAN

KOMENTAR
sekali pandang macam
satu kenyataan sokong najib
tapi dari satu segi lain
kenyataan ini membocorkan
maklumat penting bahawa
dalam parti ramai pemimpin
tidak bersuara
tidak menyokong najib
mereka senyap membisu
ini tanda mereka tahu
hari hari akhir najib hampir tiba
NOTA
lihat khairy
langsung tak komen
langsung tak sokong
langsung tak bersuara
ini keraja kj tahu
jika bersuara maka
namanya akan busuk
di washington dc

Najib kena belasah, pemimpin Umno diam?

SHAH ALAM - Barisan pemimpin Umno sepatutnya mempertahankan Najib pemimpin nombor satu parti itu teruk ‘dibelasah’ pembangkang dalam isu-isu yang meragukan.

Namun malangnya, Ketua Umno Bahagian Cheras,  Syed Ali Alhabshee berkata, hanya beberapa kerat sahaja yang tampil dengan berani membalas serangan itu.

‎“Pemimpin kena berani mempertahankan kedudukan Presiden kerana beliau dipilih oleh ahli parti. Itu tanggungjawab pemimpin dan ahli parti.

‎“Apabila kita berdiam diri, membiarkan rakyat dihujani dengan pelbagai pertanyaan, akibatnya Umno yang menjadi cemuhan,” katanya melalui blog Umno Cheras, semalam.

‎Dalam pada itu, beliau mengingatkan tindakan pemimpin parti yang berdiam diri hanya akan merugikan parti dan rakyat bakal diselubungi dengan pelbagai tafsiran.

‎“Keadaan akan menjadi lebih sukar dan kusut apabila ada pihak tidak bertanggungjawab memutarbelitkan pelbagai isu untuk kepentingan politik.


AMERIKA

SEDANG

MEMERHATI

SIAPA TERBAIK

JADI GANTI

ZAHID KJ

LIDAH KONTOT

ATAU SAPA?



---------------- ----------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tuhan juga diam. Apakah hari2 akhir tuhan sama mcm Najib jugak.

Saja tanya.

Wakil tuhan pun sonyappp jo. Tok2 upeti mano pogi? Online hangpa tergendala ka? Internet buffer sangkut?

Parti cukong menikus? Sibuk online gak ka?

Tanpa Nama berkata...

< ‎“Pemimpin kena berani mempertahankan kedudukan Presiden kerana beliau dipilih oleh ahli parti. Itu tanggungjawab pemimpin dan ahli parti." >


nie mesti kes tido mase pemilihan ari tu nie... ak yg takde kena mengena dalam majlis perhimpunan tu pun tahu... KERUSI PRESIDEN TIDAK DIPERTANDINGKAN... reti ke, tak reti... mana ada dipilih oleh ahli parti... tu pasal la barisan kepimpinan dia org diam2, cakap siang pandang2 bro...


note: kasi tambah dedak, ayam pencen tembolok dah pipih... bg air sekali, takut tecekek...



Kutu Brahak berkata...

Najid nak lawan Amarika? Amarika takut dengan se ekor Najid? Amarika akan angguk dan patuh ngan kehendak Najid? Wei, elo elo.. kemon! Wat de fak.....! kah kaah kaaah...

Tanpa Nama berkata...

Ali ah Basi ni sama spesis dgn Ahmad Albab Maslan.Bangang lagi Bodoh Tahap Pak Pandir.aku pun bukan Ahli SunaRasuah Umbgok pun tahu Presiden dilantik tanpa pertandingan.Dah Bonggok lagi Bahalol pemakan Dedak Haram Najibur.

Tanpa Nama berkata...

Kita bt andaian tk ape....tk jadi salah....tk ada undang undang boleh dakwa di Malaysia..... KP dh imfo tk salah.

Tanpa Nama berkata...

Buduh..nak buat lawak pun toksahlah babitkan nama TUhan. Akupun menyampah tahap nazak dah kat najib tok uban tu tapi takla buduh mengarut mcm hang