Khamis, 4 Ogos 2016

IKANG AKANG MATI BUNTANG








LAWANG TERUS

LAWANG 

JANGAN

BERHENTANG

SAMPAI MATI

TERLENTANG


Razif: Dia punca BN hilang kerusi, tak perlu jadi penyelamat

 | August 4, 2016
Menteri Besar Terengganu itu berkata 'ibu' kepada segala masalah politik negeri itu adalah kekalahan BN pada PRU lepas di bawah kepimpinan Ahmad Said.






KUALA LUMPUR: Menteri Besar Terengganu Ahmad Razif Abdul Rahman berkata punca krisis politik yang dihadapi negeri itu adalah kekalahan Barisan Nasional (BN) dan Umno pada pilihan raya umum 2013 lalu, daripada 28 kerusi kepada 17 kerusi.
“Inilah realiti yang perlu diterima ahli-ahli serta pemimpin Umno dan rakyat. Inilah ‘ibu’ kepada segala permasalahan dan ketidakstabilan yang sedang melanda politik dan pentadbiran kerajaan negeri,” katanya dalam satu kenyataan, membalas kritikan terhadapnya oleh bekas menteri besar, Datuk Seri Ahmad Said.
Krisis Terengganu yang bermula pada 2014 selepas Ahmad Said dipaksa melepaskan jawatannya kepada Razif, kembali hangat berikutan tindakan menghadapkan Adun Kijal itu ke Lembaga Disiplin Umno, selepas mengkritik kepimpinan negeri dan Najib..

ENCIK GADUH

DENGAN 

DATUK SERI

ENCIK TAK ADA

SOKONGAN RAJA

MAMPOOS ENCIK


----------

1 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Encik vs Encik, 2X5 je, yang menang ambik semua duwit .. rakyat Tengganu tetap terkangkang misking, walau pong negering kayang rayang, minyok bertong-tong.