.

Isnin, 29 Ogos 2016

MEDIA AH SENG CEMBURU






BETUL NAPA

SENYAP?

INI MESTI DAH

MASYUUUUUK


Kenapa sampai sekarang DOJ masih menyepi?

SHAH ALAM - Jabatan Kehakiman Amerika Syarikat (DOJ) yang mengenakan saman sivilnya terhadap 1Malaysia Development Berhad (1MDB) perlu tampil dengan penjelasan mengenai kesahihan dakwaan mereka yang sepatutnya memanggil individu berkaitan pada 22 Ogos lalu.

Ahli Parlimen Kuala Selangor, Irmohizam Ibrahim berkata, namun sehingga ke hari ini, perkara itu masih sepi tanpa makluman daripada pihak DOJ.

"Isu 1MDB digemburkan dengan lebih dasyat lagi apabila ada pihak yang 'menangguk di air keruh' hanya untuk mengambil kesempatan. Bahkan juga, media asing turut menghentam kita secara terang-terangan.

"Kita tidak seperti negara lain di mana rakyatnya akan sedaya upaya menangkis tohmahan luar setidaknya mendesak pihak kedutaan untuk memberi penjelasan.

"Jika dakwaan yang dikeluarkan oleh DOJ adalah boleh diguna pakai, kenapa media seperti The Wall Street Journal  (WSJ) dan Telegraph tidak pernah sesekali menggunakan sumber dari DOJ kononnya menggunakan sumber sendiri yang boleh dipercayai," katanya dalam satu kenyataan.


MEDIA AH SENG

AMAT CEMBURU

MEREKA X ADA

KLCC KLIA SPR

SPRM PDRM RTM

MEREKA TAK DA

SULTAN MELAKA

NO RANI KULUP

NO ROAD  JEM

TAK ADA BIK MAMA

CEMBURU GILA


------------

Tiada ulasan: