.

Rabu, 30 November 2016

FATWA HALAL HARAM




HALAL KATA HARDY
Hardy kata halal maka jadilah halal. Hardy kata haram maka jadilah haram. Pembalakan hutan simpan hukum asalnya haram, tapi bila Hardy dah kata "Wal harammu, Wal halalku" maka jatuh hukumnya jadi halalan toyiban. on MENGENAL HALAL DAN HARAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/30/16

LOGO HALAL
Wang Halal atau wang Haram...kakakaka Kita tengok reaksi para ular ular . http://www.bbc.com/news/business-38144598 Wang plastik Malaysia ..ada logo Halal tak? on MENGENAL HALAL DAN HARAM
Anonymous
on 11/30/16

UNDANG UNDANG DUNIA
Wakakakaaka perangai AMNO tu kah kah kah kah....cuba bayangkan otak AMNO bersatu dgn otak PAS, AMNO guna undang2 dunia nak halalkan tindakan, PAS pula guna agama.....kah kah kah on MENGENAL HALAL DAN HARAM
Anonymous
on 11/30/16

TAK TAKUT TUHAN
Lahanat mana takut tuhan Kena pulak ALAMAK DEDAK tuh power........ on MENGENAL HALAL DAN HARAM
Anonymous
on 11/30/16

RUU355
Rembat balak takde hukum dalam RUU355 sbb tu tak haram, lagi 1 jgn berani pertikai ulamak rembat balak ni kalau tak nak jatuh kapir kahkahkah on MENGENAL HALAL DAN HARAM
batutepi jalan
on 11/30/16





--------------

2 ulasan:

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Hujan Dan redup...Donald trump sendiri teLepon Msia, ..macam mana spendar... Lembap Ker kering.?

Saya bukan robot berkata...

Woww best gambar jilat pundek....kah kah kah
Tapi kalau pundek dah berbau taik mongol, masih sudi jilat lagi ke.?
Kah kah kah