.

Rabu, 30 November 2016

ULAMAK FAKTAB




SAKIT BUASIR
Ala ahli pas tak perlu nak khuatir, Ahli bawah cuma perlu banyak zikir, Yang lain pandailah ulamak tadbir, Ini perkara kecik - setakat banjir, Serupa je dengan kena sakit buasir, Dua-dua pun memang suratan takdir, Yang penting tak lupa congak sifir, Kantung derma penuhkan sebab pru hampir, Mungkin jumpa najib belakang tabir, 

Dan mungkin berunding dengan mahathir, Stratejinya mesti tunjuk manis di bibir, Menang pru merasalah ahli keseronokan bertakbir, Aku pulak merasalah semula mechidis siap supir! on KENAPA TERENGGANU BANJIR?
Anonymous
at 6:42 PM

BEKALAN AYAM
Bagaimana ulama boleh mendakwa sesuatu perlakuan itu diberkati atau dimurkai Allah? Jika hendak dimudahkan dalam konsep keduniaan, Allah itu adalah pemilik tunggal konglomerat yang salah satu cabang bisnesnya adalah bekalan ayam. 

Ayam2 ini diternak di ladang2 ternakan yang diurus oleh pemilik ladang yang merupakan kontraktor kepada korporat yang menjalankan bisnes ayam dan cuma salah satu cabang dalam konglomerat multinasional. 

Persoalannnya begini: Siapakah ayam2 di dalam reban untuk mendakwa mereka tahu bagaimana reaksi dan sikap tuan punya konglomerat itu terhadap ayam2 di reban lain sedangka mereka semua cumalah ayam dan tidak pernah bersemuka dengan tuan punya konglomerat? on TAKBIR DAN TADBIR
Anonymous
at 6:28 PM

BALA
Kalau kena kat tempat lawan, kalau pun banjirnya kilat setakat buku lali, itu namanya BALA buat balasan dosa menurut ulama PAS. Kalau kena kat tempat sendiri, walau tenggelam sampai lepas bumbung, itu namanya UJIAN buat tambah pahala menurut ulama yang sama, on KENAPA TERENGGANU BANJIR?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 6:15 PM



JAJA AGAMA KAYA DI DUNIA
ALAMAK ada juta juta mana ada ingat akhirat Jaja jaja agama lah dapat kaya dunya Kenyang perut tuh dunya kan Tuh sebab geng UMNO PAS ini sengkek mana ada duit Biasa lah Yang orang kampong sokong PAS apa ke hal Padan muka on ULAMAK SEMAKIN FAKAP
Anonymous
at 5:31 PM






---------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ALAMAK bukan MAKSUM kata nya nanti

Tapi ALAMAK ada OTAK nak THREESOME

ALAMAK - DUMBNO - KARUNG

Macam macam.....