Selasa, 8 November 2016

NIK ABDUH SAKIT OTAK



JENG JENG JENG JENG JENG JENG 


 | November 8, 2016

Teng-Chang-Khim
Kenyataan berbeza-beza daripada pemimpin PAS menyukarkan DAP bekerjasama dengan parti Islam itu. More ››


SHAH ALAM: Teng Chang Khim menyarankan Ketua Pemuda PAS, Nik Abduh Nik Abdul Aziz berjumpa psikiatri berhubung kenyataan terhadap partinya.
Naib pengerusi DAP Selangor itu berkata, Nik Abduh memerlukan rawatan psikiatri agar tidak mengeluarkan kenyataan yang “berpusing-pusing”.
“Saya cadangkan Nik Abduh pergi jumpa doktor psikiatri supaya beliau tidak cakap bukan-bukan. Setiap hari beliau nak cari hal untuk menyakitkan hati orang.
“Beliau cakap ‘pusing-pusing’ dan pemimpin sendiri cakap pun beliau tidak setuju. Saya juga setuju dengan kenyataan yang ramai orang ada masalah mental, suma tidak tahu serius atau tidak,” katanya kepada FMT di Dewan Annex, Dewan Undangan Negeri Selangor

MUSTAHIL 

NIK ABDUH

AMBIL PIL KUDA

MUSTAHIL DIA

MINUM PERNOD

MUSTAHIL HIRUP

MOET CHANDON

KALAU SEMUA

MUSTAHIL SAHEH

NIK ABDUH

SAKIT MENTAL


-----------

4 ulasan:

Awanama berkata...

Tuh tanda tanda ter lampau PINTER sudah

Bila sudah duduk kira KARUNG MAGIK siang malam , semua pun akan jadi GILA

Pinter dan MAGIK tuh tanda tanda GILA

Bener ngga ???

Awanama berkata...

Dia mabuk kencing la bang. Kan dia baru je kena kencing....

Daud berkata...

🎶jahanae abih kerano mu🎵
Kerano mek nok mengaji....🎵🎶

Awanama berkata...

nik abduh ni ckp pusing2 sb dia dirasuk jin2 arwah harun jin yg masih belum bertuan..jin2 fikir, arwah masih tinggal di amaerika..jin2 masih fikir bahawa arwah akan pulang selepas pilihanraya amerika..sementara tu, diganggu la kawan2 karib arwah seperti nik abduh..kalo dah tahu perangai wakil2 pas tu mcm tu, takyah nak solat hajat, solat tahajud utk dptkan pertolongan allah, depan mata dah tahu dia munafik ckp pusing2..dap cina lain la kalo ckp pusing2 sb cina tak masuk syurga walau buat kebajikan buat baik..kalo la nabi pun pusing2..