.

Ahad, 27 November 2016

SYOK SENDIRI

 
 
 
SYOK SENDIRI
Dah masuk politik, mmg ada perlawanan. Politik x mencabar ialah melancap sajalah. Jgn syok sendiri. Ambilkira kesusahan orang lain sama. Ini mmg perangai melayu, x kira beragama atau tidak. Bila sudah senang hidup, mereka hendak menindas orang lain. Ini sudah jadi adab orang kaya, mengkepalabutuhkan orang susah. UMNO mmg suka denda 200k max ni. Fulus.. ingat harga barang pun naik.. harga denda dgn guna agama pun naik?
 
Melancap bila nak bagi lesen? Genting dapat lesen tak? Perangai muslim bukan boleh duduk aman dgn agama lain. Sumer orang dia kacau dan nak jadi ketua dan minta duit cukai. Dulu ingat arab saja huduh gini, melayu pun sama haramjadahnya. Kalo negara kristian, nak kena bayar cukai agama ka sbb kita islam? Atau kita akan jadi muslim harbi mcm di Rohingya Myanmar dan Israel. on
BUKAN WAKIL TUHAN Publish | Delete | Spam Anonymous on 11/26/16

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Melayu kan bangsa bodoh

Terima saja lah

Tanpa Nama berkata...

Assalam tuan isham
Saya suka tulisan tuan tapi toloing jangan gunakan perkataan yang dikategorikan lucah dan melampau, seweet kalau macam dulu panas, bernas, sopan dengan sindiran

Tanpa Nama berkata...

Sekumpulan 20 orang berbaju hitam dan merah cuba merempuh himpunan yang dibuat sebagai tanda sokongan kepada Pengerusi BERSIH Maria Chin Abdullah di George Town, Pulau Pinang hari ini.

Pada mulanya mereka menjeritkan slogan "Sokong Najib" apabila orang ramai mula mendengar ucapan disampaikan oleh Penyelaras BERSIH Utara Datuk Dr Toh Kin Woon.

Mereka juga menjerit "Bersihkan diri sendiri dulu" selain mengutuk BERSIH kerana didakwa mendapat sokongan Yahudi.

Kumpulan anti-BERSIH itu turut menuntut penyokong Maria Chin menunjukkan permit polis yang membenarkan perhimpunan itu diadakan.

Bagaimanapun cubaan mereka menyerbu kira-kira 100 orang peserta himpunan itu dihalang oleh polis yang bertugas di kawasan Sudut Pidato berkenaan.

Sebelum keadaan ditenangkan anggota keselamatan, berlaku kekecohan selama kira-kira lima minit.

Toh dan Anggota Parlimen Bukit Mertajam Steven Sim kemudian mengucapkan terima kasih kepada polis yang bertindak profesional.


persoalan penting...sapa taja minyak motor...sapa sponsor baju merah baju hitam...sapa bayar duit tol...sapa derma makan minum mereka...adakah dapur jalanan... kah kah kah... semua rancangan pakar pakar pemikir melayu unggul...mecah belah porak peranda demi dedak duit jawatan pangkat...sampai lupa jasa orang tua...sampai lupa agama...sampai lupa haram halal...sampai lupa api neraka...kenapa nak cari syurga kalau syurga ada depan mata dengan hasil rompak rakyat kah kah kah....

Kamal berkata...

627 ptg...ko x pernah kena mcm tok isham kena boleh ckp la... cuba dah kena baru tau...