.

Isnin, 20 Februari 2017

AL-FATIHAH UNTUK JAI






SELAMAT

JALAN JAI

jai menghembuskan nafas terakhir
malam tadi di rumah kediaman dia
tidak sakit berpanjangan
telah tua berumur 14 tahun

jai akan dikebumikan petang ini
di jelebu dimana setiap tahun
dia berhari raya di kampong

al-fatihah untuk jai
au revoir
selamat jalan
all dogs goes to heaven

---------------

15 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Belasungkawa Jai..jgn lupa ...GIGIT dulu kaki pencuri harta rakyat sebelum kau masuk pintu syurga... gigit kuat2....amin.

Tanpa Nama berkata...

Selamat Tinggal Jai

Jai wajar di nobat Darjah Datuk Seri Posthamous sebagai jasa tak GEPAU sepanjang hidup nya di tanah air ini

Khairil Mesri berkata...

allah selamatkan tt

DinPalatArau berkata...

Not Easy For Ezi

Tanpa Nama berkata...

al fatehah untuk anjing ??? TT ni betul ke tak betul ? kalau tak sokong islam pun janganlah sampai menghina sebegini. Mana belajar sedekah fatehah kat anjing, Lim Guang Eng yang total kafir pun tak pernah berpendirian sebegini. T T tau ke tidak Fayehah tu sebahagian dari Al Qur an atau TT dan meroyan ke atau gila kot... bawak-bawak la berfikir secara logik

hashim berkata...

tak ape isham, kau pun akan join dia xlama lagi.
sekarang ni semua boleh masuk syurga sng2 je...
gabungkan sekali pakej valet doa, milo zamzam, dan undilah pas.
maka syurgalah tempat kau.

Kamishiro Maiku berkata...

Inna lillahi wa inna ilaihi roji'un...

semoga Tuan Hisham bersabar dan tabah dalam menghadapi ujian Allah ini..

semoga tuan dipertemukan dengan Jai di akhirat nanti bersama dengan orang2 yg beriman.. amin..

:'( :'(

Tanpa Nama berkata...

Sedih tapi Gembira , Gembira tapi Sedih


Sedih sebab TT hilang satu teman yang jujur
Sedih sebab TT hilang satu teman yang unbias
Gembira sebab Jai disayangi
Gembira sebab Jai pernah hidup dengan kasih sayang.



Tanpa Nama berkata...

Salam takziah untuk kau TT. Aku dan isteri aku baru baru ni kematian kucing kesayangan kami, 12 tahun kami jaga Lolo. Kami faham perasaan kau, byk2 bersabar, semoga kita semua dapat bertemu semula di sana.

Tanpa Nama berkata...

takziah bro..kucing gua mati pun gua sedih..kalo ada anjing sure gua rasa sedih dan sunyi...semoga jai diberkati dan mendapat bidadari syorga....

Tanpa Nama berkata...

Takziah. My cat pun dah tua.
Umur 12 tahun.

Tanpa Nama berkata...

ba bai jai

DIDI KOTA BELUD berkata...

teima kasih jai kerana menjaga sang penghasut tegar selama ini...salute komrade.al fatihah.

Suku Samdol berkata...

RIP Jai
All dogs goes to Heaven indeed
I shall drink a can of beer today in your remembrance
Selamat Jalan Jai.

batutepi jalan berkata...

Kahkahkah cilakak wehh