.

Isnin, 19 Jun 2017

KEMUT ZIANA ZAIN MASIH POWER






KEMUT

ZIANA ZAIN

MASIH 

POWER




FACE BOOK


KELUAR FGV, MASUK SPAD ??!
TAHUKAH ANDA.. FGV rugi RM13.4 billion sejak disenaraikan di BSKL ketika dipengerusikan oleh Isa Samad.
Bagaimana sorang yang jelas gagal menepati KPI dilantik sebagai pengerusi sebuah agensi kerajaan yang lain setelah gagal membuktikan kemampuannya di agensi yang dipegangnya sebelum ini..?
MASIH INGAT memori 22 tahun dahulu di 'Port Dickson' ??!
"YOU HELP ME, I HELP YOU.."


215 Comments
Comments
Aziz Md Yasin Ini lah masalahnya bila PM Kita seorg yg Sgt korup...segala rahsia dia Ada je org pegang...n xnk bocor rahsia n Demi Balas budi...maka segala jawatan diberi kpd yg tidak layak...undilah ameno BN lagi...jahanam telingkop negara ni
LikeShow more reactions
Reply
48
58 mins
Nash Nashlie Hwd Malaikat Maut mengintai kita 70 kali sehari

MEMANG tiada siapa pun dapat menduga bila saat kematian mereka akan tiba. Sebab
...See More
LikeShow more reactions
Reply
13
1 hr
Mamath Achilles MasyAllah...aku ingt firaun dh mati di Zaman Nabi musa..saki baki daki firaun hidup lgi rupanya..semoga seluruh dunia melaknati jelmaan firaun ini spt mna berlakunya di Zaman Nabi Musa AS
LikeShow more reactions
Reply
22
1 hr
Pierre Tochi I rasa kesal penuh pd undang undang sini... segala lantikan memang gelap btol... org mcm ni msih bole dilantik... org yg tidak berkebolehan bole dilantik ... langsung tak peduli akn rakyat ... kuasa penuh di negara telah jatuh dlm tangan gangster... ne...See More
LikeShow more reactions
Reply4 mins





---------------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ada, dalam mimpi BANYAK! lagi

biar wa tidur dulu okey?
penat lar, baru lepas kerja!
baru sampai rumah,
baru mandi,
belum makan lagi!

lepas tidor,
kalo mimpi,
kalo jumpa, wa sampai pesanan, okey?????

Tanpa Nama berkata...

HOOREY!

SPAD bakal mampos?



bai bai, "I lob u" ok?????

cium cium, kiss kiss, MUAAAH!

Tanpa Nama berkata...

msia penduduk 30 juta
warga asing 10 juta
bangla 5 juta
indon 5 juta
orang asal sejak merdeka 20 juta
kaki dan tangan awam 1.6 juta
kaki buat satu kerja
tangan buat satu kerja
kaki kahwin tangan kahwin 3.2 juta
kaki lahir anak
tangan lahir anak
setia kepada kera dan jaan
kah kah kah
cukup mudah
kah kah kah

panglimo potaseh berkata...

Cantik .. cantik .. curi telur itik holkoomnye potong. Isa yg dah jahanamkan ratusan ribu tombolok peneroka Felda tu holkoom nye tukar pejabat.. gaji masih jalan, mungkin naik. Ada logik nye zaman nabi dulu mano ado ponoroko. Atau pantek ponyodap Najib kotat laey.