.

Isnin, 19 Jun 2017

ISA SAMAD LUNGKUP






KEMUTAN

ZIANA UDAH

SUDAH LOHE

ISA SAMAD

LUNGKUP

Sulaiman Mahbob akan gantikan Isa Samad - Sumber 


KUALA LUMPUR: Tuan Haji  Sulaiman Mahbob akan dilantik Pengerusi baharu Felda Global Ventures Holdings Bhd (FGV) menggantikan Tan Sri Isa Samad, demikian menurut sumber kepada BH dan New Straits Times (NST). 

Pengumuman lanjut mengenai pelantikan Tuan Haji Sulaiman yang juga Pengarah Bukan Eksekutif Bebas, FGV dijangka dibuat hari ini. 

Sulaiman, 67, yang juga Pengerusi Telekom Malaysia (TM) adalah Pengerusi Kumpulan Pemantau Pemegang Saham Minoriti, Institut Penyelidikan Ekonomi Malaysia dan Jambatan Kedua Sdn Bhd.

Selanjutnya di : http://www.bharian.com.my/node/294536?m=1


BERANI KAH

MAT ISA 

BUKA KESAH

BUDAK ITAM

DALAM 

JAMBAN

DI KEM ASKAR

PORT DIKSON

KAH KAH KAH


-----------------------------------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hihi..ko silap TT..Tak mungkin Isa pergi begitu saja. Pampasan 50-100 juta musti bertukar tangan punya..

Tunggu 2-3 tahun lagi, jumpa la dek SR. Tapi sudah jadi bubur.

Tanpa Nama berkata...

jgn salah faham bro..bukan kemut tak kuat..cuma nak alihkan sementara isu duit hilang..spatutnya buka dipecat kemudian diberi jawatan di spad, hj isa samad wajib disiasat dan didakwa..kena cari punca, kena cari salah isa..bukan suka2 pecat kemudian diberi jawatan..ini namanya bail out..penyelamatkan..

Tanpa Nama berkata...

Lungkup apa TT.. Isa dpt SPAD pulak.. kemutan diteruskan sampai ko x dpt mengemot la TT.

Tanpa Nama berkata...

Jaga Sawit Jaga Bank.

Isa akan ditabalkan jadi Gabernor .
Dan barangkali dengan gelaran TUN.

Tanpa Nama berkata...

Keh keh keh keh...kemut zana masih power...jadi pengerusi SPAD pulak Kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

tak berani lar......
kalo buka kesah...
mungkin sampai kat bawah sungai pulak!

duduk bersebelah dengan jiran "simen" dalan kontena "dram"!!!

Melayu Celup berkata...

BERANI KAH MAT ISA BUKA KESAH
BUDAK ITAM DALAM JAMBAN
DI KEM ASKAR PORT DICKSON

Woitttt TT, Apa da lu ni, Apa kes dengan budak itam dalam jamban tu? Mustahil lu minat skodeng budak itam mencebok dalam jamban Bro, nanti bisul lu punya mata sebab galak sangat tengok bumper lentik budak itam dalam jamban kat kem askar..KaH KaH KaH..

Mudah sangat nak hadam benda ni dari mula, kata orang melayu, mana ada semut situ banyak gula, jadi sesiapa pun yang pandai membaca tanda & makna mesti paham apa sebenarnya tengah berlaku sekarang ni, semuga Massa kita boleh jadi matang macam UK la, tak tagih candu lagi dari mana2 kumpulan perebut kuasa di Malaya ni, Demand la tentang ekonomi, baru la hidup ada kualiti, ni demand kain batik kain pelekat, dedak setengah sen apa barang...

TT, Gua suka baca lu punya kupasan pasal ekonomi, Banyakkan tulisan lu tentang ekonomi bagi semua lu punya follower kat sini celik terang tentang sensitiviti eknonomi, jangan pilih bulu Bro TT, sapa saja tak buat kerja lu bantai saja, pilih2 bulu ni sama macam nak trim bulu ari2 je kah kah kah...

Gua memang tak boleh lupa kesah budak itam dalam jamban macam lu sebut ni Bro.. memang lawak sungguh sebab lu pandai2 je cakap kemut lohe la, budak itam tu mencebok agaknya.. sambil mencebok dia praktis kemut2... kah kah kah... sah2 lu skodeng budak itam tu TT.. Kah Kah Kah