Selasa, 12 Disember 2017

BEKERJA UNTUK SYAITAN






BEKERJA
Benar, rakyat palestin memang berjuang demi tanah nenek moyang yg di rampas. Tp tuan tt,fakta itu kita lihat dari luaran. Apa yg berlaku di timur tengah benar2 tragedi akhir zaman yg rasulullah telah ingatkan. Janji allah itu benar. Dan pasti akan berlaku. 


UNTUK

Sbg umat islam, kita x boleh sesekali utk pisahkan alquran n sunnah dgn kehidupan dan kejadian terkini. Sbb kita mmg di akhir zaman. Pendapat ulama muktabar, Umur umat muhammad sekitar 1500 hijrah. Sekarang sdh 1439h. Mengapa mereka memilih palestin? Mengapa terjadi di timur tengah? Apa yg akan berlaku kepada benua lain? Smua ini bukan kebetulan. Sdh sampai masanya utk kita yakini bhw mmg wujud pakatan antara manusia, shaitan n jin utk menjahanamkan umat islam. Mmg wujud puak yg menyembah syaitan. 


SYAITAN
Bekerja utk syaitan. Matlamat mereka bukan hanya utk persiapkan agenda dajjal, tp utk memberi ujian kpd org beriman kpd allah. Lupakah kalian janji syaitan kpd allah sewaktu adam diciptakan? Tak pernah kah kalian membaca tafsiran quran dlm on
 PERJUANGAN PEMBEBASAN
Publish | Delete | Spam
Nole
on 12/11/17








-----------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Yes Nabi telah jahirkan tentang umat akhir zaman dan ramalan ramalan tapi lhu hingat israili Akan menang Ini kerana meraka telah lama bersatu Ini Satu kelebihan Allah telah nyatakan dan jgn letak kesalahan terhadap Nabi apa apa yg berlaku diasia barat jgn menuding Jari pada tuhan apa yg berlaku Ini Satu kifarah umat Islam tak Kira Dari aliran perlu cermin diri dimana Salah Dan silap ye Nabi Ada melontar keluh kesah umatnya diakhir zaman jadi diwaktu itu baginda rosul didalam keadaan bimbang sebab telah mengatahui sesuatu dan ternyata umat Islam hari Ini Ada penyakit lewa ambil jalan mudah dan apa yg berlaku diasia barat ke Afrikaans ke balkan dan masyarakat Islam keseluruhanya adalah hasil gagasan tangan ghoib bertarma globalization pandang jauh ape khabar umat Islam hari Ini? Kenapa umat Islam mudah dilalaikan Kenapa dan Kenapa dan ada melontarkan umatku yg tersisa Akan bangun ye umat yg ada kesedaran Dan setiap yg berlaku diambil iktibar jumlah itu sedikit tetapi dirahmatil Alam dirahmatil takwa dirahmatil iman akalnya hidup tidak tidur setiap langkahnya halal penuh fisabililah.

Tanpa Nama berkata...

alo brother..kalo syarikat2 itu bekerje utk syaitan, agaknya mana syarikat2 yg bekerje demi islam? adakah syarikat balak dari kelantan itu bekeje demi islam?di indonesia warga islam terbesar didunia, pendapatannya kurang rm 1 shari, islam pakistan - perdana menterinya tak pernah abis memerintah kerana dibom mati, syarikat2 saudi- wang kekayaan saudi digunakan utk membeli senjata dan mbunuh yemen..cuba bagitau, mana ekonomi islam, mana bank2 islam dunia? bila ada syarikat zionis kaya raya dan mendanai pembunuhan di palestin, maka berjoget zapin la umat islam bergendang arab..adakah wang zakat itu ekonomi islam yg tuntas dan boleh mengalahkan ekonomi zionis? jgn nak mimpi bro..wang zakat telah digunakan oleh haji jamil khir utk bayar saman anuar ibrahim, begitu juga wang yapiem digunakan utk berancuk dgn isteri tercinta...jd mana kekuatan syarikat2 atau bank2 atau wang2 warga islam??kapitalis itu tidak beragama, makanya para haji para hajjah para pengamal2 sunnah hadis dan quran juga bisa menjd kepala kapitalis..dan para haji hajah pengamal sunnah hadis quran juga bole mnjd sebahgian dari penerus agenda zionis..ibrahim tiada kitab, musa yahudi dari afrika mesir, isa yahudi dari israel, king daud yahudi berpuitis, muhamad arab dari hijaz bukan saudi arabia..pemilik kilang kereta audi itu adalah warga saudi..pemilik kilang porsche itu warga kafir..mana kereta buatan berpandukan hadis dan quran? jgn marah yea..student2 universiti, bekas2 lepasan spm, org2 islam yg miskin juga bekerje di syarikat yg bekerje utk syaitan ini demi utk kelangsungan hidup dan membayar hutang2 1mdb buatan haji najib isteri rosmah, make amerika great again..alangkah bagusnya kalo malaysia bersatu demi menjatuhkan najib isteri rosmah..ini tak, baru naikkan madey calon PM, maka semua dah cair, dah taknak mgundi, nak rosakkan undi..kalo bole ketepikan fahaman politik utk palestin, mengapa tidak kita ketepikan pendapatan demi menjatuhkan najib isteri rosmah dan tutup pusat sehenti isis ciptaan king salman diputarjaya..