Selasa, 5 Disember 2017

PAKATAN KUAT DI SELANGOR









4 TUAN HAJI

NAK JATUHKAN

SELANGOR 

APA MAKNANYA? 


Apabila 4 bekas MB Selangor berpakat lawan Pakatan

Sabtu lalu, bekas menteri besar, Tuan Haji Khalid Ibrahim menghadiri Konvensyen Umno Selangor dengan perisytiharan beliau akan bersama berkempen untuk Barisan Nasional (BN) menentang Pakatan Harapan pada pilihan raya akan datang.

Tetapi Khalid tidak atau belum menyertai semula Umno.

Dalam tugas ini, Khalid akan bersama bekas menteri besar Selangor yang terdahulu, Tuan Haji Muhamad Muhd Taib (1986-1997), Tuan Haji Abu Hassan Omar (1997-2000) dan Tuan Haji Khir Toyo (2000-2008) bagi menentang  Azmin Ali yang menyandang jawatan itu sejak 2014.

Bagaimanapun, dalam majlis itu tidak diisytiharkan siapakah yang bakal menjadi menteri besar Selangor jika BN menang.

Buat masa ini, Pengerusi Badan Perhubungan Umno Selangor ialah Tuan Haji  Noh Omar.


MAKNANYA

PAKATAN AMAT

KUAT 

DI SELANGOR

KAH KAH KAH


------------------

3 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Eay waah ..5 ekor Haji nak tumbangkan Azmin Ali. Haji 5 ekor ni ingat Azmin ni kobou balau ko.. nak main tumbang-tumbang plak. Haji-Haji ni dah chek ke ekor masing-masing.. tengok ada tahik tak.

Tanpa Nama berkata...

tolak khalid....3 malaun tu semua ada skandal masing-masing, camne nak kata diri tu bagus...nak menangkan Jamal Jamban ke nie kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

empat haji nak selamatkan selangor dari pH..jawapannya ialah ha ha ha ha...di. tu belum masuk haji jais, haji mais dan haji2 di istana..semuanya mahukan ph hancur..tp kalo dpt jawapan yb je pun ok, janji tiap2 bulan masyuk..masa tu denggi akan berkurang diselangor sb ada haji yg suka jentik2 nyamuk cina dari parti syurga..