Ahad, 19 November 2017

HAJJAH FLOM






HAJJAH FLOM
Oi zunar! Cis! Kau berlagak pandai sangat! Kau tu yang sebenarnya kartun! Kau tu yang muka kartun! Kau tu yang cakap macam kartun! Kau tau tak, haji najib yang berhati suci (seperti yang diperaku sendiri oleh testimoni hajah senator yang berlatarbelakang pendidikan guaman dan telah berbakti bertahun-tahun pada masyarakat konstituensi yang mengundi beliau) 

RATU 

sesungguhnya haji najib takde masa nak layan budak muda hingusan yang berhabis masa dengan kartun apatah lagi nak tengok kartun buatan budak hingusan tu, maka haji najib tak tahu pun wujudnya kartun itu lalu takde tersentuh terasa sedikit pun maka takde haji najib nak sebok dakwa budak hingusan tu hingga masuk penjara atau sebagainya.

BIRKIN

Yang dakwa nak budak tu kena penjara cumalah orang2 sekeliling haji najib yang cuba membodek dan melobi haji untuk imbuhan kedudukan atau projek. Jadi jangan salahkan haji najib yang hatinya suci murni okey! on 
MANA LEBIH LUCAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/19/17







----------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bulan puasa hajjah f.l.o.m. ajak budak2 mengaji di masjid. Bulan tak puasa hajjah f.l.o.m. ajak budak2 mengkaji di permata. Bulan lain hajjah f.l.o.m. ajak haji pengiran isteri menggaji penyiasat persendirian p.I. atau menggaji cif inspektor dan koporal polis atau menggaji penjual karpet atau menggaji penjual permata dan henbeg. Bersuci sungguh murninya hati kedua2 hajjah f.l.o.m. dan haji pengiran isteri.