Jumaat, 23 Februari 2018

BUNUH KEVIN - PROJEK SIAPA?






APA  DAN SIAPA

SEBENARNYA

DIBELAKANG

PROJEK

PEMBUNUHAN

KEVIN MORAIS?

Tertuduh: Saya tidak bunuh Kevin Morais, kenapa dituduh


KUALA LUMPUR: Tertuduh ke-3 dalam kes pembunuhan Timbalan Pendakwa Raya, Datuk Anthony Kevin Morais beritahu Mahkamah Tinggi hari ini bahawa dia tidak membunuh Kevin Morais dan sehingga kini tidak mengetahui kenapa dia dituduh melakukan perbuatan itu.

R Dinishwaran, 26, berkata dia menyerah diri di Balai Polis Sentul pada 21 September 2015 selepas melihat gambarnya terpampang di akhbar sehari sebelum itu.

“Semasa saya keluar makan, saya ada lihat gambar saya dalam suratkhabar.

“Saya tidak tahu baca tetapi kakak saudara saya tolong bacakan dan beritahu saya dicari polis,” katanya ketika pemeriksaan utama peguam V Rajehgopal pada hari ke-3 prosiding membela diri hari ini.

Dinishwaran, saksi pembelaan ke-2 dalam kes pembunuhan itu berkata keesokannya beliau pergi ke Balai Polis Sentul bersama seorang peguam, M Manoharan.

BILA NAJIB

KITA NYAHKAN

BARU DUNIA

AKAN TAHU

INI PROJEK SAPA








-----------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Under Be End corrupted leaders.
We are ALL the CRIMINALS.
We are ALL the SEDITIOUS.
We are ALL the R Dinishwaran.