Khamis, 22 Mac 2018

JHO LOW AJEN CHINA MERAH








CHINA MERAH

BERGERAK

 LICIK

AJEN 

JHO LOW

DIHANTAR 

JUMPA

NAJIB BUAT

PROJEK 1MDB

PROJEK 

LINGKUP

CHINA MERAH

JADI ALONG

BERI NAJIB

BERHUTANG

NAJIB CAGAR

TANAH BUMI

 MELAYU

APAKAH INI

BERITA PALSU?

KALAU PALSU

KENAPA 

JHO LOW

DIPILIHARA 

OLEH

CHINA MERAH?

KINI TINGGAL 

SELAMAT

DI SHANGHAI


-------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bro..mungkinkah kita bikin petisyen kemudian dihantar ke embassy china agar china memyerahkan jho low?mungkinkah kita perlu memberitahu china supaya china tidak menyokong najib dlm penjualan aset2 rakyat malaysia?gua fikir utk setakat ini, perkara wajib yg kita bole buat adalah supaya disatukan student2 tahfiz, student universiti islam kemudian kita adakah solat hajat agar china dihancurkan allah kerana menaniaya rakyat malaysia yg dizalimi..kalo islam sunni kita bole boikot barangan israel, kenapa kita tak bole boikot barangan china?gua teringat pegawai2 sprm hanya mampu solat hajat agar sprm tidak dikambinghitamkan walaupun ada cina,india dan melayu yg mati ketika soal siasat sprm..err jakim dah tarik status halal company israel kat msia ke??

panglimo potaseh berkata...

Ramai tentera syaheed kita sedang bertempur di Syria, Afghanistan, Yemen.. bergasak sesama Islam. Jho Low Si kapir Laknat ini, terang-terangan menipu Panglima Syumul kita, Hi Najib. Mana tentera syaheed utk membela Hj.Najib dan membelai suaminye Rosmah.

Tanpa Nama berkata...

Di Hollywood, US Agen 007 James Bond

Di Shanghai, China Agen 42,000,000,000 JHO TAEK LOW.

Di KL, Malaysia Agen Buret Tan Sri Dzulkipli Ahmad.

Tanpa Nama berkata...

Cis! Suka hati kepala ayah kau je cakap cino tembam tu menyorok dengan selamat di shanghai. Ini jelas fitnah dan berita palsu. Sebab kapal dia berlabuh di indonesia, camne tembam tu nak berenang beribu batu sampai china, baru 1 meter dah tenggelam blup blup. Tapi, kalau kau dapat bawak bomoh king tunjukkan apa yang kau cakap ni memang benar menerusi teropong buloh dia, baru aku pecaye okey.