Khamis, 5 April 2018

PAK LEBAI PAS UTUH






PAK LEBAI UTUH
pas tetap butuh..oops pas tetap utuh dgn dasar islam dan tak mungkin kena beli dgn umno/bn. kau jgn salah baca tt. lebai pas telah berjaya memperdaya najib dgn doa dan ayat ayat rukyah di selang seli dgn zikir. 


DAPAT JUTA JUTA

1. cuba kau tengok ruu355, sekarang lebai dah serah baton pada umno untuk bentang dan bahas. yg nampak buruk dimata rakyat sekarang adalah umno kerana gagal bahas ruu355 di parlimen. lebai berjaya melarikan diri. 

DARI PENCURI

2. lebai dapat laba berjuta-juta dari umno, ini diakui sendiri oleh anak arwah nik aziz yg juga seorang agen cia tapi najib adalah satu2nya pemimpin yg dihina seluruh dunia kerana merompak 1mdb, lebai berjaya melarikan diri dan tetap dilihat suci oleh walaunta. 

DUIT 1MDB

3. bila rakyat mula nak percaya parti lebai dan parti melayu nak bergabung, lebai telah berjaya menyokong utk luluskan ruu anti berita palsu di parlimen, jadi lebai berjaya lagi untuk tegak berdiri tanpa dihina. yg dihina cuma parti melayu. nampak tak? betapa bijaknya lebai kekal dgn dasar islam yg suci murni on 
UMNO BELI PAS ?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/4/18






------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bro..apa nak dikecohkan nik abodh itu agen cia..lu tau tak osama ben laden itu juga agen cia, pengasas ISIS juga adalah agen cia..tu belum penyerang2 berani matinya..lu cuba cari berita pasal banduan2 yg dhukum mati oleh arab saudi tetapi dibebaskan dgn bersyarat ke negara iraq atau sekitarnya..banduan2 itu dtg dari iraq,pakistan dan india..bahkan trump sendiri mengakuinya..jadi, kalo nik abodh mngaku agen cia, maka ada ramai lg para ulama2, para sheikh2 youtube menjd agen cia.cia dan saudi berpisah tiada..agak2 lu, dr zakir naik itu agen mana? gila2 dr asri dan zahid hamidi pertahan dr zakir naik..pelik tp tak pelik..cuma yg bodohnya anak nik aziz ini, beliau mengaku sbg agen..adakah arwah nik aziz tahu anaknya agen cia?apakah keluarga arwah tahu juga? adakah adik beradik nik abdoh juga tahu kisah ini? atau mereka pun adalah double agen..hanya fbi nak tangkap najib?